چراغ خورشیدی پارکی امروزه در بازارهای تجاری و فروش داخلی جایگاه بی نظیری را بدست آورده، بطوری که افراد زیادی ترجیح می دهند تا برای ایجاد روشنایی محوطه های خیابان ها، جاده ها، پارکینگ ها و پارک ها از این محصولات لامپ خورشیدی استفاده کنند تا اینکه بخواهند از سیم کشی برق شهری استفاده کنند، گفتنی است که دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.

این نوع از سیستم های روشنایی را می توان در گروه محصولات خورشیدی پرمصرف دسته بندی کرد که در انواع و مدل های مختلف توسط شرکت های معتبر و بزرگی همچون شرکت solar light طراحی و تولید می شوند. در واقع برندهای زیادی تولیدکننده این محصولات هستند ولی در بین همه آن ها برند سولار لایت از کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری برخوردار است که می توان این دو مورد را از بارزترین ویژگی های محصولات خورشیدی تولید شده توسط این شرکت نام برد.

همچنین می توان ذکر کرد که نوع محصولات روشنایی پنل جدا یکی از انواع این سیستم ها می باشد که دارای شدت نور بسیار بالایی است و در توان تولیدی بسیار بالا ساخته می شوند.

این مقاله در ارتباط با چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی است که توضیحاتی را در مورد هر یک از عنوان های مرتبط با آن ارائه خواهیم داد.

این عنوان ها را می توان بصورت زیر نام برد.

  1. ویژگی های منحصر  انواع سیستم های لامپ روشنایی از نوع پارکی و پنل جدا کدام است؟
  2. عوامل موثر در تعیین قیمت ارزان انواع چراغ های روشنایی پنل جدا از نوع پارکی کدام موارد است؟

 

ویژگی های منحصر انواع سیستم های چراغ روشنایی از نوع خورشیدی و پارکی کدام است؟

چراغ های خورشیدی پارکی از نوع پنل جدا یکی از محبوب ترین انواع محصولات روشنایی در سال های اخیر بوده که توانسته اند جایگاه خود را در کمترین زمان در بازارهای تجاری مستحکم کنند.

این محصولات ویژگی های بسیار بارزی دارند که باعث می شود تا مشتریان و خریداران به جای استفاده از سیم کشی برق شهری از این محصولات استفاده کنند.

در این قسمت به مهمترین ویژگی های این نوع از چراغ های لامپ خورشیدی از نوع پنل جدا اشاره خواهیم کرد.

این ویژگی ها را می توان بصورت زیر نام برد:

وزن سبک

نصب آسان

قابل نصب در هر محیط

قیمت ارزان

گواهی ضدآب

گارانتی یک ساله

بدنه فلزی

سنسور حرکتی و فتوسل

نصب در ارتفاع های بالا

 

عوامل موثر در تعیین قیمت ارزان چراغ خورشیدی پارکی پنل جدا کدام است؟

عوامل زیادی در تعیین قیمت ارزان این محصولات لامپ روشنایی از نوع پارکی موثر هستند که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

این عوامل می تواند بصورت زیر باشد:

نوع کیفیت تجهیزات خورشیدی

دقت در طراحی

میزان دقت در ساخت

کارایی محصول

شرکت سازنده

میزان تقاضا در بازار

قیمت کالا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *