چراغ پارکی خورشیدی یک سیستم روشنایی پرمصرف در بازارهای تجاری است که با ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی طراحی و تولید می شود. این نوع از محصولات از نسل جدید لامپ های روشنایی هستند که عملکرد بسیار ویژه ای دارند.

در واقع این نوع از لامپ های روشنایی دارای خروجی 220 ولت نیستند و برای تامین روشنایی نیازی به برق شهری ندارند، بنابراین این محصولات برای تامین روشنایی محوطه های دور از برق شهری گزینه ای بسیار مناسب هستند.

بلکه در این بین این نوع از لامپ های روشنایی دارای ورودی 12 ولت هستند و برای ایجاد روشنایی متصل به یک پنل خورشیدی می باشند. بنابراین به این نوع از چراغ و لامپ های تولید روشنایی نیز چراغ های خورشیدی گفته می شود.

این نوع از لامپ های روشنایی در توان های مختلف ظراحی می شوند که یکی از پر نورترین آن ها در توان 150 وات تولید می شود.

در ادامه این متن اطلاعات بیشتری را در اختیار شما خوانندگان قرار می دهیم. این اطلاعات در قالب دو عنوان زیر مطرح خواهند شد.

تجهیزات مورد استفاده در این نوع از لامپ های روشنایی در توان 150 وات کدام است؟

مشخصات تجهیزات مورد استفاده در این نوع از لامپ های روشنایی در توان 150 وات کدام است؟

 

تجهیزات مورد استفاده در این نوع از لامپ های روشنایی در توان 150 وات کدام است؟

باید یادآوری کرد که چراغ های پارکی خورشیدی در توان 150 وات شدت نور بالایی دارد و از این نوع لامپ های روشنایی می توان برای تامین روشنایی محیط های مختلف از جمله خیابان ها، معابر و پارک ها استفاده کرد.

همچنین می توانیم بگوییم که برای ساخت این نوع از محصولات لامپ خورشیدی از نوع پارکی باید از تجهیزات متناسب با این نوع از سیستم ها استفاده کنیم.

در ادامه این نوشته به تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از لامپ های روشنایی در توان 150 وات اشاره خواهیم کرد.

پنل: 12 ولت 50 وات

باتری: 12 ولت 18000 میلی آمپر

شارژر فلشر: 5000 میلی آمپر

50 عدد لامپ ال ای دی 5730

کابل

بدنه

سنسور

ریموت

 

مشخصات تجهیزات مورد استفاده در این نوع از چراغ پارکی خورشیدی در توان 150 وات کدام است؟

باید بگوییم که لامپ های خورشیدی در توان 150 وات و از نوع پارکی یک نوع از محصولات روشنایی هستند و تجهیزات مورد استفاده در این محصولات مشخصات الکتریکی منحصر به خود را دارند.

این مشخصات الکتریکی تجهیزات مورد استفاده باید بطورت کامل توسط سازندگان در اختیار خریداران قرار گیرد. در ادامه این نوشته قصد داریم تا مشخصات تجهیزات مورد استفاده در این نوع از محصولات روشنایی را معرفی کنیم.

مشخصات تجهیزات مورد استفاده شامل:

شارژرفلشر: PWM

باتری: لیتیوم کادمیوم

پنل: پلی کریستال

کابل: ضدآب

سنسور: حرکتی و فتوسل

بدنه: فلزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *