چراغ پارکی خورشیدی با توجه به این که برای تامین روشنایی نیاز به سیم کشی برق شهری ندارد و با دریافت نور خورشید می تواند انرژی الکتریسیته مورد نیاز برای ایجاد روشنایی را تامین کند، مورد استفاده در محیط ها و شرایط مختلف است.

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم این نوع از لامپ های تولید نور از نوع پارکی و خورشیدی در دو نوع عمده طراحی و تولید می شوند. نوع اول با نام لامپ های روشنایی پنل جدا به فروش می رسند و نوع دوم با نام تجاری لامپ های پنل سرخود در بازارهای تجاری توزیع می شوند.

باید یادآوری کنیم که این نوع از چراغ های روشنایی در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند که کوچکترین ظرفیت و توان تولیدی این نوع از محصولات خورشیدی در توان 30 وات می باشد.

گفتنی است که چراغ های روشنایی در توان 30 وات در هر دو مدل چراغ های روشنایی پنل سرخود و چراغ های روشنایی پنل جدا ساخته می شوند.

ادامه این نوشته می تواند اطلاعات بیشتری را از این نوع محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار دهد.

سازندگان بزرگ این نوع از لامپ های روشنایی در توان 30 وات کدام شرکت ها هستند؟

از این نوع لامپ های روشنایی در توان 30 وات برای روشنایی چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟

 

سازندگان بزرگ این نوع از لامپ های روشنایی در توان 30 وات کدام شرکت ها هستند؟

می توان گفت که چراغ های پارکی خورشیدی در توان 30 وات یکی از پرمصرف ترین انواع لامپ های روشنایی هستند. با توجه به این که موارد مصرفی این نوع از چراغ های روشنایی زیاد است، شرکت های زیادی تحت برندهای مختلف وارد زمینه تولیدات آن ها شده اند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم شرکت های بزرگ فعال در زمینه ساخت انواع لامپ های خورشیدی از نوع پارکی را در توان 30 وات معرفی کنیم.

این شرکت های فعال را می توان بصورت زیر معرفی کرد.

سولار لایت

پاور کینگ

یورونت

پاور لایت

سورا سل

سولار استریت

استریت لایت

 

از این نوع چراغ پارکی خورشیدی در توان 30 وات برای روشنایی چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟

با توجه به این که این نوع از لامپ های پارکی خورشیدی نیازی به کابل کشی برق شهری ندارند و همچنین با توجه به این که این نوع از محصولات قادر هستند تا در ارتفاع 6 متری مساحتی در حدود 20 متر مربع را روشن کنند، بنابراین موارد مصرفی بسیار متععد و متنوعی دارند.

در ادامه این قسمت به محیط هایی که می توان برای تامین روشنایی از این محصولات استفاده کرد اشاره خواهیم کرد.

پیاده روها

معابر

ورودی منازل

پارک ها

مناطق دور از برق شهری

خیابان ها

کوچه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *