پکیج خورشیدی مسافرتی نوعی سیستم تولیدکننده انرژی الکتریسیته است که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا توسط متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی طراحی و تولید می شود.

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم این نوع از سیستم های تولیدکننده انرژی الکتریسیته همچون ژنراتور عمل می کنند ولی با این تفاوت که برای راه اندازی آن ها هیچ گونه نیازی به سوخت های فسیلی همچون گازوئیل و بنزین نداریم، بنابراین تولید الکتریسیته توسط این سیستم ها بسیار ارزان خواهد بود و همچنین آلودگی زیست محیطی نخواهیم داشت.

سوالی که در این جا پیش می آید این است که اگر برای راه اندازی این نوع از سیستم های تولید الکتریسیته از سوخت های فسیلی استفاده نمی شود، بنابراین انرژی اولیه برای تولید برق چه چیزی است؟

باید گفت که این نوع از ژنراتورهای تولید برق از نور خورشید تغذیه می کنند و در واقع نور تابشی آفتاب را تبدیل به انرژی الکتریسیته می کنند.

در ادامه این توضیحات می توانیم عنوان هایی را مطرح کنیم تا بتوانیم اطلاعات جامع تری را از این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

این عنوان ها بصورت زیر معرفی می شونذ:

شرکت های بزرگ سازنده این نوع از ژنراتورهای تولید برق کدام شرکت ها هستند؟

ژنراتورهای تولید برق ساخته شده توسط شرکت های ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

 

شرکت های بزرگ سازنده این نوع از ژنراتورهای تولید برق کدام شرکت ها هستند؟

باید یادآوری کنیم که پکیج های خورشیدی مسافرتی از آن دست از محصولات خورشیدی هستند که موارد مصرفی بالایی داشته و میزان مصرف آن نیز بسیار زیاد است. بنابراین روز به روز تعداد تولید کننده های این محصولات نیز افزایش پیدا می کند.

همچنین می توان یادآوری کرد که کشورمان ایران نیز یکی از بزرگترین تولید کننده این محصولات است و پکیج های تولیدی توسط شرکت های داخلی قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم شرکت های بزرگ و معتبر فعال در زمینه تولید انواع محصولات پکیج تولید برق از نوع مسافرتی را معرفی کنیم.

این شرکت ها شامل:

سورا سل

یورونت

کامیسف

پاور کینگ

پاور لایت

سان پاور

 

انواع پکیج خورشیدی مسافرتی ساخته شده توسط شرکت های ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

می توان گفت که این نوع از زنراتورهای تولید برق از نوع پکیج مسافرتی که توسط شرکت های داخلی طراحی و تولید می شوند قابل رقابت با نمونه های خارجی است و از ویژگی ها و قابلیت های بالایی برخوردار است.

در این قسمت به تعدادی از ویژگی های این نوع از محصولات ساخته شده در ایران خواهیم پرداخت.

این ویژگی ها شامل:

کیفیت بالا

قیمت ارزان

ضمانت 18 ماهه

خدمات پس از فروش

ماندگاری بالا

حمل راحت

راه اندازی آسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *