پروژکتور خورشیدی یکی از پرمصرف ترین محصولات روشنایی خورشیدی است. لازم به ذکر است که امروزه تمامی کشورهای جهان دچار بحران انرژی شده اند، بنابراین کاربران به دنبال راهکاری برای جبران کمبود انرژی هستند. در این بین با پیشرفت علم متخصصان توانسته اند با استفاده از نور تابشی خورشید توسط سیستم های خورشیدی انرژی برق مورد نیاز را تولید کنند.

از سیستم های روشنایی خورشیدی می توان استفاده های گوناگونی داشت که یکی از این مصارف استفاده به عنوان چراغ روشنایی برای ایجاد نور در محیط های مختلف است. در این بین شرکت های زیادی در سراسر جهان در تلاش هستند تا این نوع از محصولات روشنایی را مخصوصا در توان 150 وات بصورت عمده تولید کرده و وارد بازارهای تجاری کنند.

در این مقاله در مورد عنوان های زیر بصورت مختصر و مفید صحبت خواهد شد.

  1. مهمترین قطعات استفاده شده در ساخت انواع سیستم های چراغ روشنایی 150 وات
  2. بزرگترین تولیدکننده های این نوع از سیستم های چراغ روشنایی 150 وات
  3. لیست قیمت انواع سیستم های چراغ روشنایی 150 وات

 

مهمترین قطعات استفاده شده در ساخت سیستم های روشنایی 150 وات

گفتنی است که در ساخت تمامی پروژکتورهای خورشیدی در هر توانی از محصولات خورشیدی مشابهی استفاده می شود. ولی باید توجه داشت که ظرفیت و میزان توان تولیدی تجهیزات مورد استفاده بستگی به ظرفیت و میزان کارکرد چراغ روشنایی دارد. بطوری که هر چه شدت نور چراغ روشنایی بالا باشد باید از تجهیزات با ظرفیت بالاتر استفاده کرد.

در این بخش بطور کلی تجهیزات بکار رفته در این نوع از سیستم های چراغ روشنایی را مورد بررسی قرار می دهیم.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل یا همان صفحه خورشیدی جهت تولید انرژی برق
  2. باتری جهت ذخیره انرژی تولید شده
  3. شارژکنترلر جهت تنظیم میزان شارژ و دشارژ
  4. پروژکتور جهت ایجاد روشنایی
  5. کابل ضد آب جهت اتصال پنل به پروژکتور

 

 

بزرگترین سازندگان انواع پروژکتور خورشیدی در توان 150 وات

همانطور که می دانید این نوع از محصولات خورشیدی با کمترین هزینه قابلیت تامین روشنایی محوطه های مختلف را دارند. بنابراین بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند. به همین جهت شرکت های زیادی خواهان تولید این نوع از سیستم های روشنایی شده اند.

گفتنی است که کشور چین در بین تمامی کشورها بزرگترین تولیدکننده انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند که این نوع از محصولات را تحت برندهای مختلف و باکیفیت های بسیار متفاوت وارد بازارهای تجاری می کنند.

در این بخش به بزرگترین برندهای تولید کننده این نوع از سیستم های چراغ روشنایی اشاره خواهیم کرد.

بزرگترین برندها شامل:

  1. برند سولار لایت
  2. برند یورونت
  3. برند سونکس
  4. برند سورا سل
  5. برند سولار پاور

 

 

لیست قیمت انواع سیستم چراغ خورشیدی 150 وات بصورت عمده

انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان های مختلف از 30 وات تا 150 وات تولید می شوند و در بازارهای فروش و تجاری به فروش می رسند. در ابن بین لیست قیمت عمده این نوع از محصولات مخصوصا در توان 150 وات برای مصرف کننده بسیار مهم است.

به دلایل مختلف از جمله تنوع در برند، تنوع در تجهیزات و همچنین نوسان قیمت عمده در بازارهای داخلی بهتر است برای دریافت لیست قیمت عمده با مشاوران فروش مجموعه Souracell تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *