پروژکتور سولار را می توان از جدیدترین محصولات خورشیدی نام برد. همانطور که می دانید منظور از محصولات خورشیدی همان سیستم های تولید نور و روشنایی هستند که با استفاده از نور خورشید انرژی برق مورد نیاز برای راه اندازی انواع لامپ های پروژکتوری را تامین می کند.

لازم است بدایند که این نوع از پروژکتور های سولار در انواع و مدل های مختلف توسط شرکت های زیادی ساخته شده و در بازارهای تجاری بین المللی در بین خریداران نیز توزیع می شوند. می توان گفت که کشورهای آسیای شرقی مانند کشور چین بزرگترین سازنده این نوع از محصولات روشنایی از نوع خورشیدی هستند.

در کشور چین شرکت های بسیار زیادی فعال هستند که در بین آن ها شرکت های معتبری توزیع کننده این محصولات می باشند و در این بین برای انواع لامپ های سولار تولیدی خود در توان های مختلف ضمانت 12 ماهه را در نظر گرفته اند.

در ادامه این نوشته در مورد عنوان هایی صحبت شد که اطلاعات جامع تری را از این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار می دهد.

این عناوین را می توان بصورت زیر نام گذاری کرد:

انواع پروژکتور های سولار با چه تجهیزاتی ساخته می شوند؟

برندهای معتبر انواع لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتوری کدام موارد است؟

 

انواع پروژکتور سولار با چه تجهیزاتی ساخته می شوند؟

همانطور که می دانید انواع پروژکتور های خورشیدی در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند. توان های تولیدی این محصولات تولید نور و روشنایی از نوع سولار را می توان توان های 30 وات، 60 وات، 100 وات و حتی 150 وات در نظر گرفت.

با توجه به توان های مختلفی که برای این محصولات در نطر گرفته شده است می توان گفت که در کل نوع و ماهیت قطعات و تجهیزات الکتریکی استفاده شده در این محصولات یکسان است.

در این قسمت قصد داریم به مهمترین قطعات و تجهیزات الکتریکی استفاده شده در انواع پروژکتور های روشنایی از نوع سولار اشاره کنیم.

این قطعات و تجهیزات الکتریکی  شامل:

پنل

باتری

شارژرفلشر

لامپ SMD

بدنه فلزی

کابل ضدآب

سنسور فتوسل

ریموت کنترل

 

 

برندهای معتبر انواع لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتوری کدام موارد است؟

همانطور که در قسمت مقدمه توضیح داده شد، کشور چین از بزرگترین سازندگان پروژکتور های سولار در توان ها و مدل های مختلف می باشد. سازندگان تلاش می کنند تا این نوع از محصولات را در درجه کیفیت و حتی قیمت متفاوت طراحی و تولید کنند.

در این قسمت به تعدادی از برندهای معتبر و پرفروش انواع لامپ های سولار از نوع پروژکتوری اشاره خواهیم کرد.

این برندهای معتبر شامل:

نورسان

سان لایت

سولار لایت

پلاتو

ای سی سولار

ای اف سولار

سوراسل

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *