نورافکن خورشیدی در سال های اخیر در بازارهای تجاری داخلی و خارجی بصورت ارزان به فروش می رسد. دلیلی اصلی اینکه این نوع از لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی با قیمت ارزان فروخته می شوند این است که تعداد افراد بیشتری تمایل دارند تا برای تامین روشنایی محوطه های مختلف از این نوع چراغ های خورشیدی استفاده کنند.

لازم به ذکر است که یاداوری کنیم این نوع از لامپ های تولیدکننده نور و روشنایی از نوع خورشیدی دارای ساختار منحصری هستند. ساختار این محصولات به این صورت است که آن ها را می توان هم در محوطه های فضای بیرون نصب و راه اندازی کرد و هم می توان در محوطه های فضای داخلی مورد استفاده قرار داد.

با توجه به نوع ساختاری که برای این نوع از نورافکن های خورشیدی مطرح کردیم بنابراین استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش است.

می خواهیم اطلاعات جدیدی را از این نوع محصولات روشنایی در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم. بنابراین عنوان های زیر را معرفی خواهیم کرد.

عنوان ها را بصورت زیر مشخص می کنیم.

این نوع از لامپ های سولار با چه کارایی هایی به فروش می رسند؟

توزیع کننده این نوع از لامپ های سولار کدام شرکت ها هستند؟

 

این نوع از لامپ های سولار با چه کارایی هایی به فروش می رسند؟

همانطور که در قسمت مقدمه توضیح داده شد، این نوع از نورافکن های خورشیدی امروزه در سرتاسر جهان توسط کاربران بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند.

دلیل اصلی این مورد را می توان به کارایی هایی که این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی دارند، مرتبط دانست. در این قسمت از مقاله تصمیم گرفتیم تا اطلاعات جامع تری را در مورد کارایی انواع چراغ های خورشیدی از نوع نورافکن و پروژکتوری در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

کارایی این محصولات چراغ سولار شامل:

نصب راحت

شدت نور بالا

ماندگاری زیاد

قابلیت نصب تا ارتفاع 12 متر

شدت نور عالی

نصب در فضای بیرونی

قابل نصب در فضای داخلی

قیمت مناسب

12 ماه گارانتی

دارای گواهی IP67

 

توزیع کننده این نوع از نورافکن خورشیدی کدام شرکت ها هستند؟

در قسمت قبل توضیح دادیم که این نوع از نورافکن های چراغ خورشیدی با کارایی های زیادی تولید می شوند و این کارایی ها باعث شده است تا استفاده از این محصولات روشنایی افزایش یابد، در نتیجه توزیع کننده های این محصولات نیز نسبت به قبل افزایش پیدا کرده اند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا تعدادی از این توزیع کننده ها را معرفی کنیم.

شرکت های توزیع کننده این محصولات شامل:

جی ای سولار

یورونت

ای اف سولار

پلاتو

سوراسل

سان لایت

کویر سولار

سولار لایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *