نورافکن خورشیدی بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که تابش نور خورشید در آن جا بسیار زیاد است زیرا این نوع از محصولات با دریافت نور خورشید توسط صفحه خورشیدی، برق مورد نیاز برای تامین روشنایی در شب را مهیا می سازند.

بنابراین استفاده از این نوع لامپ های خورشیدی در مناطق کویری و گرم سیر راندمان و عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و به راحتی می توان نور مورد نیاز را تا 12 ساعت از شب تا روز تامین کند. با توجه به این موضوع باید گفت که کشورمان ایران دارای متوسط 8 ساعت تابش در طول روز است و در این بین شهرهای مرکزی مانند شهر شیراز بهترین شرایط را برای استفاده از این نوع محصولات تولیدکننده روشنایی دارند.

با توجه به این موضوع که استفاده از این نوع محصولات تولیدکننده روشنایی با نام تجاری نورافکن های خورشیدی افزایش یافته است در نتیجه این سیستم ها در بازارهای داخلی و خارجی با لیست قیمت بسیار ارزان به فروش می رسند.

ادامه این نوشته اطلاعات تخصصی تری را از این نوع سیستم های چراغ روشنایی از نوع خورشیدی در اختیار شما قرار می دهد. با ما همراه باشید.

برای این منظور دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

عنوان ها شامل:

استفاده از لامپ های روشنایی از نوع سولار چه مزیت هایی در بر دارد؟

لیست قیمت این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی چگونه است؟

 

استفاده از لامپ های روشنایی از نوع سولار چه مزیت هایی در بر دارد؟

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تقریبا در سراسر جهان استفاده از انواع نورافکن های خورشیدی بسیار رواج یافته است و کاربران برای تامین روشنایی محوطه های مختلف فضای داخلی و بیرونی از این نوع لامپ های روشنایی استفاده می کنند.

دلیل اصلی استفاده زیاد از این نوع لامپ های خورشیدی به این دلیل است که استفاده از آن ها مزیت های بسیار زیادی دارد که در این قسمت به تعدادی از مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

مزیت های استفاده از این سیستم های تولیدکننده روشنایی شامل:

روشن سازی محوطه تا 12 ساعت

تامین روشنایی محوطه های داخلی

قابلیت نصب تا ارتفاع 10 متر

تامین روشنایی محوطه های بیرونی

دارای خاصیت ضدآب IP67

قابلیت استفاده در شرایط بارانی

راه اندازی راحت

 

لیست قیمت این نوع از نورافکن خورشیدی چگونه است؟

باید به این نکته توجه کرد که لیست قیمت این نوع از نورافکن های خورشیدی رابطه مستقیم با توان تولیدی دارد. در این قسمت قصد داریم تا لیست قیمت این محصولات در توان های مختلف را مشخص کنیم.

لیست قیمت این محصولات روشنایی در توان های مختلف شامل:

30 وات: 1.350.000

60 وات: 1.550.000

100 وات: 1.750.000

150 وات: 1.980.000

200 وات: 2.300.000

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *