پروژکتور خورشیدی یک وسیله تامین روشنایی است. عملکرد این نوع از سیستم های چراغ روشنایی بسیار ساده می باشد، در واقع با جذب نور خورشید و واکنش های شیمیایی انرژی دریافت شده نور خورشیدی تبدیل به برق شده و در باتری پشتیبانی ذخیره می شود.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی در زیر مجموعه سیستم های چراغ روشنایی دسته بندی می شوند و انواع بسیار متنوعی دارند. گفتنی است که امروزه با توجه به اینکه تمامی کشورها دچار بحران کمبود برق هستند استفاده از انرژی نور خورشید برای تولید روشنایی بصورت کاملا رایگان و با کمترین هزینه می تواند گزینه بسیار خوب و مطلوبی باشد.

در این مقاله قصد داریم در نورد عناوین زیر توضیح کوتاه و مختصری دهیم.

  1. انواع سیستم های چراغ روشنایی خورشیدی
  2. مزیت های استفاده از انواع سیستم های چراغ روشنایی
  3. لیست قیمت عمده این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی

 

انواع سیستم های چراغ روشنایی خورشیدی

همانطور که قبلا گفته شده است، پروژکتورهای خورشیدی دارای تنوع زیادی هستند. گفتنی است که این تنوع شامل تنوع در کیفیت، تنوع در شدت نور و همچنین تنوع در میزان توان تولیدی می باشد.

در مقالات قبلی در مورد تنوع این نوع از محصولات خورشیدی از نظر شدت نور صحبت کردیم. در این بخش قصد داریم تنوع این نوع از سیستم های چراغ روشنایی را از نظر کیفیت و ماندگاری مورد بررسی قرار دهیم.

این تنوع شامل:

  1. انواع سیستم چراغ روشنایی خورشیدی با نور LED
  2. انواع سیستم چراغ روشنایی خورشیدی با نور SMD
  3. انواع سیستم چراغ روشنایی با قاب آلومینیومی
  4. انواع سیستم چراغ روشنایی با قاب پلاستیکی
  5. انواع سیستم چراغ روشنایی با کنترل از راه دور

 

مزیت های استفاده از انواع پروژکتور خورشیدی

این نوع از محصولات خورشیدی یکی از بهترین سیستم های چراغ خورشیدی هستند که می توانند با کمترین هزینه انرژی برق مورد نیاز برای ایجاد روشنایی محیط های مختلف را تامین نماید.

در واقع می توان گفت که مزیت های این نوع از محصولات روشنایی باعث افزایش تقاضای آن ها در بازارهای تجاری شده است. در این بخش قصد داریم به تعدادی از این مزیت ها اشاره کنیم.

این مزیت ها شامل:

  1. قیمت ارزان
  2. نصب آسان
  3. حمل راحت
  4. ضدآب
  5. ضدگرد و خاک
  6. طول عمر و ماندگاری بالا
  7. بدون نیاز به سیم کشی
  8. بدون نیاز به کابل کشی

 

لیست قیمت عمده انواع سیستم های چراغ روشنایی

انواع پروژکتورهای خورشیدی در تمامی بازارهای فروش به دو صورت قیمت تک و قیمت عمده به فروش می رسند. همانطور که می دانید قیمت عمده یک محصول خورشیدی بسیار پایین تر از قیمت تک آن است.

به طور کلی به دلیل تنوع در کیفیت و شدت نور و همچنین نوسان قیمت در بازارهای فروش امکان قرار دادن لیست قیمت در این مقاله نمی باشد و شما خریداران بایستی برای دریافت یک لیست قیمت عمده به صورت دقیق با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *