پکیج خورشیدی عشایری یکی از پر مصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی در سراسر جهان است. این نوع از محصولات خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین در توان های متنوع از ابعاد کوچک تا ابعاد بزرگ به دلیل استقبال فراوان به صورت عمده تولید می شوند و دارای کارایی های بسیار متنوعی هستند.

اغلب پکیج های خورشیدی از نوع عشایری دارای وزن سبکی می باشند و در ابعاد کوچک ساخته می شوند. اکثر افرادی که ساکن مناطق گرم سیری هستند به دلیل تابش نور خورشید از این نوع سیستم های روشنایی خورشیدی استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که  کشورمان ایران در منطقه خاورمیانه قرار داشته و متوسط تابش بسیار بالایی دارد پس بهترین موقعیت را برای استفاده از انواع پکیج های عشایری خورشیدی فراهم ساخته است.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی عشایری و همچنین مهمترین قابلیت های این نوع از محصولات صحبت کنیم.

 

انواع پکیج خورشیدی عشایری کدام است؟

همانطور که در بخش مقدمه گفته شد، پکیج های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شوند. شرکت های زیادی در سراسر جهان در تلاش هستند تا این نوع از محصولات روشنایی را به دلیل پرمصرف بودن وارد بازارهای تجاری کنند.

گفتنی است که بزرگترین تولیدکننده های انواع محصولات روشنایی از جمله پکیج های خورشیدی در داخل کشور ایران واقع است و بهترین و کارامدترین انواع پکیج های عشایری را تولید می کنند و با قیمت مناسب و ارزان در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسانند.

در این بخش قصد داریم در مورد انواع پکیج های خورشیدی عشایری از نظر کیفیت و کارایی صحبت کنیم.

این نوع پکیج های عشایری شامل:

  1. پکیج های ساخته شده با پنل پلی کریستال
  2. پکیج های ساخته شده با پنل مونوکریستال
  3. پکیج های ساخته شده با بدنه آلومینیومی
  4. پکیج های ساخته شده با بدنه پلاستیکی
  5. پکیج های ساخته شده با باتری سولار
  6. پکیج های دو لامپه
  7. پکیج های 3 لامپه
  8. پکیج های 6 لامپه

 

کارایی انواع پکیج خورشیدی عشایری کدام است؟

همانطور که قبلا گفته شده است روز به روز استفاده از این نوع محصولات در حال افزایش است، اما سوالی که پیش می آید این است که چه عواملی باعث افزایش استقبال خریداران از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی شده است؟ پاسخ این سوال کارایی و قابلیت انواع پکیج های عشایری خورشیدی هستند.

در این بخش قصد داریم به مهمترین این کارایی ها و قابلیت ها اشاره کنیم.

این کارایی ها شامل:

  1. ابعاد کوچک
  2. وزن سبک
  3. قابلیت حمل راحت
  4. قیمت ارزان
  5. کیفیت بالا
  6. طول عمر بالا
  7. گارانتی محصول

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *