پکیج خورشیدی عشایری در هر توانی که ساخته شود دارای مزیت ها و قابلیت های زیادی است. در واقع می توان گفت که این نوع از سیستم های روشنایی در مواقعی که دسترسی به برق نداریم می توانند انرژی برق مورد نیاز ما را به راحتی و با کمترین هزینه تامین کنند.

لازم به ذکر است که انواع پکیج های عشایری جزو زیر مجموعه محصولات روشنایی خورشیدی هستند و در توان ها و کارایی های متفاوتی ساخته می شوند. گفتنی است که یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین نوع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری، توان 100 وات می باشد. البته ناگفته نماند که این نوع از محصولات روشنایی در توان 10 وات تا 335 وات ساخته می شوند که کاربردی ترین آن ها پکیج های خورشیدی عشایری در توان 100 وات هستند.

در این بخش در مورد موارد زیر صحبت خواهد شد.

  1. لیست قیمت پکیج های عشایری خورشیدی
  2. مزیت ها و کارایی های پکیج های خورشیدی 100 وات

لیست قیمت پکیج خورشیدی عشایری

همانطور که قبلا گفته شد، پکیج های خورشیدی از نوع عشایری در توان های 10 وات تا 335 وات تولید می شوند. به عنوان مثال انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری در توان 100 وات که ساخت داخل کشور است دارای لیست قیمت تقریبی 7,000,000 تومان تا 8,000,000 تومان می باشد.

عوامل زیادی بر روی لیست قیمت این نوع از محصولات خورشیدی اثر می گذارد. یکی از این عوامل کشور سازنده محصول و در نتیجه کیفیت نهایی آن می باشد. به عنوان مثال قیمت پکیج های خورشیدی ساخته شده توسط کشور چین نسبت به پکیج های خورشیدی ساخته شده توسط کشورمان ایران ارزان تر است ولی به همان اندازه کیفیت محصولات ایرانی نسبت به محصولات چینی بالاتر است.

لازم به ذکر است که عوامل دیگری بر روی  لیست قیمت این نوع از محصولات خورشیدی اثر گذار است.

این عوامل شامل:

  1. کیفیت قطعات استفاده شده در محصول
  2. میزان راندمان محصول
  3. میزان کیفیت تولید و طراحی
  4. توان تولیدی نهایی محصول
  5. میزان روشنایی نهایی محصول
  6. مزیت ها و کاربردهای محصول

مزیت ها و کارایی های انواع پکیج خورشیدی عشایری 100 وات

گفتنی است که پکیج های عشایری در توان 100 وات به دلیل مزیت هایی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین در بازارهای فروش بیشتر توزیع می شوند.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی در محیط ها و مناطقی که دسترسی به برق ناممکن است قابلیت استفاده را دارند و می توانند برق مورد نیاز را در هر شرایطی تامین کنند.

در این بخش به تعدادی از مزیت های انواع پکیج های عشایری خورشیدی در توان 100 وات اشاره می کنیم.

این مزیت ها شامل:

  1. استفاده از قطعات با کیفیت
  2. وزن مناسب
  3. امکان حمل و جابه جایی
  4. قابلیت روشنایی تا 10 عدد لامپ
  5. قابلیت روشن سازی تلویزیون و گیرنده
  6. قابلیت شارژ تلفن همراه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *