پکیج خورشیدی عشایری یکی از محبوب ترین محصولات روشنایی خورشیدی است. این نوع از سیستم های خورشیدی وسیله ای قابل حمل هستند که می توان از آن ها در هر شرایط آب و هوایی و هر مکان و موقعیتی استفاده کرد.

انواع پکیج های عشایری خورشیدی عملکرد و ساز و کار بسیار ساده ای دارند و استفاده از آن ها بسیار آسان است. در واقع می توان گفت که این نوع از محصولات روشنایی و خورشیدی به راحتی می توانند تلفن های همراه را شارژ کرده و روشنایی مورد نیاز را تامین کنند.

این نوع از سیستم های عشایری در توان های مختلف و با عملکرد های متفاوتی تولید می شوند که یکی از آن ها پکیج عشایری خورشیدی در توان 50 وات می باشد. که دارای مزیت های بسیار زیادی است.

در این بخش قصد داریم در مورد عوامل تعیین کننده لیست قیمت نهایی انواع پکیج های عشایری 50 وات، تجهیزات استفاده شده در  این نوع از سیستم های خورشیدی و همجنین قابلیت های آن ها صحبت کنیم.

 

عوامل تعیین کننده لیست قیمت پکیج خورشیدی عشایری

همانطور که می دانید لیست قیمت یکی از مهمترین مواردی است که اکثر خریداران و مشتریان قبل از هر چیزی به آن توجه می کنند. اکثر خریداران در بازارهای تجاری و فروش به دنبال محصولی هستند که قیمت مناسبی داشته باشد، البته این امر در خرید سیستم های خورشیدی هم صادق است.

عوامل زیادی در لیست قیمت نهایی یک محصول موثر هستند. در این بخش به چند مورد از مهمترین عوامل تعیین کننده لیست قیمت انواع پکیج های خورشیدی اشاره می کنیم.

این عوامل شامل:

  1. کیفیت ساخت محصول
  2. کیفیت تجهیزات محصول
  3. کارایی و عملکرد محصول
  4. طول عمر محصول
  5. توان تولید محصول
  6. گارانتی و ضمانت محصول
  7. خدمات پس از فروش

 

تجهیزات استفاده شده در انواع پکیج خورشیدی عشایری 50 وات

در انواع سیستم های خورشیدی در توان 50 وات از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات خورشیدی استفاده می شود. این تجهیزات به گونه ای هستند که محصول تولید شده بهترین عملکرد و بیشترین کارایی را دارد.

در این بخش در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های عشایری 50 وات صحبت خواهد شد.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل خورشیدی 50 وات
  2. باتری 12 ولت 20 آمپر
  3. شارژکنترلر 10 آمپر
  4. اینورتر 500 وات شبه سینوسی
  5. بدنه فلزی
  6. کابل اتصال پنل

قابلیت های پکیج های خورشیدی 50 وات عشایری

این نوع از پکیج های عشایری و خورشیدی دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند بنابراین به دلیل همین موضوع استفاده از آن ها افزایش یافته است.

در این بخش قصد داریم به تعدادی از این قابلیت ها اشاره کنیم.

  1. دارای 6 عدد لامپ کم مصرف
  2. قابلیت شارژ تلفن همراه
  3. دارای سیستم صوتی
  4. دارای سیستم رادیو
  5. قابلیت حمل راحت

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *