چراغ خورشیدی باغچه ای یک نوع از چراغ های روشنایی است که توسط نور خورشید شارژ شده و به دلیل داشتن پایه های سوزنی شکل به راحتی می توان از آن ها در داخل باغچه استفاده کرد.

این نوع از چراغ هایی که در داخل باغچه مورد استفاده قرار می گیرند، نوعی محصول روشنایی خورشیدی است که در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند. به دلیل تنوع در طرح و مدل و همچنین ماندگاری بالا و قیمت مناسب و ارزان امروزه استفاده از این نوع سیستم چراغ روشنایی خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شرکت ها و سازندگان می توانند این نوع از محصولات روشنایی را بصورت عمده به فروش برسانند.

در این مقاله کوتاه و مختصر در مورد عناوین زیر صحبت خواهد شد.

  1. انواع محصولات چراغ روشنایی از نوع باغچه ای
  2. مشخصات فنی انواع محصولات چراغ روشنایی از نوع باغچه ای
  3. لیست قیمت عمده انواع محصولات چراغ خورشیدی باغچه ای

 

معرفی انواع محصولات چراغ روشنایی از نوع باغچه ای

همانطور که از قبل می دانید، چراغ های خورشیدی باغچه ای در طرح و مدل های مختلف و همچنین تحت برندهای مختلف ساخته می شوند. یکی از بهترین برند این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی برند solar light است که توسط کشور چین و در درجه کیفیت A ساخته شده و در بازارهای تجاری به فروش می رسد.

همچنین گغتنی است که این نوع از  محصولات روشنایی خورشیدی دارای انواع متنوعی هستند که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع محصولات چراغ روشنایی باغچه ای شامل:

  1. محصولات روشنایی باغچه ای با پایه های بلند یک متری
  2. محصولات روشنایی باغچه ای با پایه های کوتاه نیم متری
  3. محصولات روشنایی باغچه ای ساخته شده با لامپ ها LED
  4. محصولات روشنایی باغچه ای ساخته شده با لامپ های SMD

 

مشخصات فنی انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

لازم به ذکر است که بدانیم این نوع از محصولات روشنایی از نوع باغچه ای همانند سایر محصولات روشنایی دارای مشخصات فنی خاص مربوط به خود هستند.  این مشخصات فنی نشان دهنده کیفیت و کارایی یک محصول روشنایی خورشیدی می باشد.

در این بخش قصد داریم به تعدادی از این مشخصات اشاره کنیم.

این مشخصات شامل:

  1. دارای پایه های آلومینیومی
  2. دارای شدت نور بالا
  3. دارای سنسور فتوسل
  4. دارای خاصیت ضدآب
  5. دارای باتری پشتیبانی

 

لیست قیمت انواع محصولات روشنایی خورشیدی بصورت عمده

انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای به دلیل مشخصات فنی خاص خود و همچنینی کارایی های بالایی که دارند به صورت عمده در بازارهای داخلی به فروش می رسند. همین فروش عمده باعث کاهش قیمت نهایی یک محصول خورشیدی خواهد شد.

گفتنی است که تقریبا می توان قیمت عمده تقریبی 180,000 تومان تا 250,000 تومان را برای این نوع از محصولات روشنایی در نظر گرفت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *