چراغ خورشیدی خیابانی امروزه به دلیل اینکه نسبت به قبل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد با قیمت ارزان تری در بازارهای تجاری به فروش می رود. گفتنی است که کاهش هزینه ها و همچنین افزایش مزایای این نوع از محصولات روشنایی باعث افزایش استقبال و خرید این نوع از سیستم های روشنایی خیابانی شده و در نتیجه همین امر باعث افزایش تولید و ارزان شدن قیمت ها شده است.

گفتنی است که شرکت های زیادی در تلاش هستند تا بهترین و باکیفیت ترین انواع محصولات سیستم روشنایی از نوع خیابانی را در بازارهای فروش توزیع کنند که یکی از این شرکت ها، برند سوراسل (souracell) است که با کیفت ترین و مناسب ترین محصولات را از نظر قیمت وارد بازارهای داخلی می کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد عنوان های زیر صحبت کنیم.

این عنوان ها شامل:

  1. موارد مصرفی انواع سیستم های روشنایی خیابانی
  2. عوامل موثر در کاهش قیمت انواع سیستم های روشنایی خیابانی
  3. لیست قیمت انواع سیستم های روشنایی خیابانی

 

معرفی موارد مصرفی انواع سیستم های روشنایی خیابانی

لازم به ذکر است که بدانید چراغ های خورشیدی خیابانی دارای گواهی ضدآب هستند و می توان از آن ها در شرایط بارانی نیز استفاده کرد. همچنین این نوع از محصولات خورشیدی به دلیل داشتن باتری پشتیبانی می توانند انرژی برق تولید شده توسط پنل را ذخیره کرده و در شب هنگام و یا در مواقعی که به برق شهری دسترسی نداریم می توان از آن ها استفاده کرد.

در این بخش قصد داریم در مورد مواد مصرفی این نوع از سیستم های چراغ روشنایی از نوع خیابانی صحبت کنیم.

این موارد مصرفی شامل:

  1. مناسب برای روشنایی جاده ها، معابر و بزرگراه ها
  2. مناسب برای روشنایی محوطه باغ و باغچه
  3. مناسب برای روشنایی ورودی منازل و پارکینگ ها
  4. مناسب برای روشنایی محوطه فضای بازی و پارک ها

 

عوامل موثر بر کاهش قیمت انواع چراغ خورشیدی خیابانی

همانطور که می دانید، خریداران توجه خاصی به قیمت دارند و انتظار دارند محصولی را که خریداری می کنند، دارای ماندگاری بالا و قیمت ارزان و مناسبی باشد. در این بین عوامل متعددی بر روی کاهش قیمت نهایی یک محصول موثر است که در این بخش به تعدادی از این عوامل اشاره می کنیم.

این عوامل شامل:

  1. افزایش خرید محصول توسط مشتریان
  2. افزایش تولید محصول
  3. ایجاد بازارهای رقابتی
  4. دقت در انتخای تجهیزات
  5. دقت در طراحی محصول

لیست قیمت انواع سیستم های روشنایی از نوع خیابانی

گفتنی است که انواع چراغ های خورشیدی خیابانی دارای کیفیت و مدل های مختلف هستند، بنابراین همین تنوع در کیفیت و مدل باعث ایجاد تنوع در لیست قیمت نهایی خواهد شد.

به عنوان مثال:

انواع محصولات روشنایی خیابانی با بدنه پلاستیکی دارای قیمت تقریبی حدودا 950،000 تومان تا 2,650,000 تومان می باشند و انواع محصولات روشنایی خیابانی با بدنه فلزی دارای قیمت تقریبی حدودا 2,150,000 تومان تا 4,500,000 تومان می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *