چراغ خورشیدی امروزه در توان های مختلف از 30 وات تا 120 وات توسط شرکت های متفاوتی در رنج قیمت های متنوع تولید می شود. در این بین این نوع از محصولات روشنایی در توان 30 وات کارایی بسیار بالایی دارند و نسبت به سایر توان های تولیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که بدانید انواع محصولات روشنایی خورشیدی در توان 30 وات قابلیت نصب تا ارتفاع 8 متری را دارند و مساحتی در حدود 40 الی 50 متر مربع را به راحتی روشن می کنند. گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی در ارتفاع بیشتر از 8 متری دارای پراکندگی نور هستند و بنابراین بهترین ارتفاع جهت نصب آن ها در ارتفاع بین 6 تا 8 متر است.

در این مقاله قصد داریم توضیحات کوتاهی در مورد عنوان های زیر ارائه دهیم.

این توضیحات شامل:

  1. معرفی اهمیت استفاده از انواع محصولات روشنایی
  2. معرفی ویژگی های انواع محصولات روشنایی 30 وات
  3. لیست قیمت انواع محصولات روشنایی 30 وات با کیفیت

 

معرفی اهمیت استفاده از انواع محصولات روشنایی

لازم به ذکر است که چراغ های خورشیدی در مدل ها و توان های مختلف تولید می شوند. این نوع از چراغ های روشنایی شامل:

  1. سیستم های روشنایی از نوع معابر
  2. سیستم های روشنایی از نوع دیواری
  3. سیستم های روشنایی از نوع باغچه ای

گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی برق مورد نیاز جهت تامین روشنایی را با استفاده از تابش و جذب نور خورشید انجام می دهند و بیشتر در محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نباشد.

 

معرفی ویژگی های انواع چراغ خورشیدی در توان 30 وات

همانطور که می دانید این نوع از محصولات روشنایی امروزه نسبت به قبل در سراسر جهان و در تمامی کشورها بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند. لازم است بدانید که این نوع از محصولات روشنایی دارای ویژگی های منحصری هستند که باعث شده است تا استفاده از آن ها افزایش یابد.

در این بخش به تعدادی از مهمترین ویژگی های انواع محصولات روشنایی در توان 30 وات اشاره می کنیم.

این ویژگی ها شامل:

  1. سبکی وزن
  2. نصب آسان
  3. دارای بدنه ضدآب
  4. دارای شدت نور مناسب
  5. توانایی روشن سازی محوطه 40 متر مربعی

 

لیست قیمت انواع سیستم روشنایی 30 وات با کیفیت

همانطور که می دانید کیفیت یک عامل مهم در تعیین قیمت انواع چراغ های خورشیدی در توان 30 وات است. علاوه بر کیفیت عوامل دیگری در لیست قیمت نهایی یک محصول موثر است، عواملی همچون تنوع در طرح, تنوع در توان تولید و همچنین نوسان قیمت در بازار.

به دلیل اینکه این نوع از محصولات دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند بنابراین نمی توان یک لیست قیمت دقیقی را در این مقاله قرار داد و خریداران بایستی برای دریافت این قیمت دقیق با واحد فروش شرکت souracell تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *