چراغ پارکی خورشیدی محصولی است که قابلیت استفاده در مناطقی را دارد که شدت تابش نور خورشید در آن منطقه زیاد می باشد. می توان به این نکته اشاره کرد که منطقه خاورمیانه بهترین موقعیت جغرافیایی را از نظر تابش شدت نور دارد.

همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که کشورمان ایران بهترین شرایط را از نظر موقعیت جغرافیای دارد و تقریبا بیشترین روزهای آفتابی را در بین سایر کشور های از آن خود کرده است.

گفتنی است که در داخل کشورمان ایران بعضی از شهرها مانند تهران و یا شهرهای مرکزی و کویری بهترین شرایط را برای نصب و استفاده از انواع چراغ های پارکی از نوع خورشیدی را دارند و دلیل این امر را می توان شدت تابش بالای نور خورشید در نظر گرفت.

 

در ادامه این مبحث در مورد عناوینی صحبت خواهیم کرد که می تواند اطلاعات بیشتر و جامع تری را در مورد این نوع از محصولات لامپ روشنایی در اختیار شما خوانندگان قرار دهد.

این مباحث تحت دو عنوان کلی زیر می تواند مطرح شود:

لیست قیمت انواع چراغ های پارکی خورشیدی در توان های مختلف به چه صورت است؟

استفاده از انواع لامپ های روشنایی برای چه محیط هایی مناسب است؟

 

لیست قیمت انواع چراغ های پارکی خورشیدی در توان های مختلف به چه صورت است؟

لازم است بگوییم که انواع لامپ های روشنایی از نوع پارکی و خورشیدی در توان های مختلف تولید می شوند، همچنین می توان گفت که هر توان تولیدی لیست قیمت مخصوص به خود را دارد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم لیست قیمت انواع چراغ های پارکی از نوع خورشیدی را به صورت تقریبی در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

این لیست قیمت چراغ های روشنایی شامل:

30 وات: 1.150.000تومان

60 وات: 2.150.000 تومان

90 وات: 2.650.000 تومان

200 وات: 3.150.000 تومان

300 وات: 3.750.000 تومان

400 وات: 4.500.000 تومان

 

استفاده از انواع لامپ های روشنایی برای چه محیط هایی مناسب است؟

انواع چراغ های پارکی خورشیدی با کارایی ها و قابلیت های متنوعی ساخته می شوند. یکی از مهمترین قابلیت هایی که این نوع از محصولات دارند، این است که این نوع از سیستم های روشنایی مجهز به سنسور فتوسل هستند. همچنین این نوع از لامپ های روشنایی دارای گواهی ضدآب نیز می باشند.

با توجه به دو قابلیت مهمی که به آن اشاره کردیم می توان از انواع چراغ های خورشیدی از نوع پارکی برای تامین نور و روشنایی محیط های مختلف استفاده کرد.

این محیط های مناسب جهت استفاده از لامپ های روشنایی شامل موارد زیر خواهد بود:

بزرگراه ها

جاده ها

پارک ها

پارکینگ ها

زمین فوتبال

باغ

باغچه

کوچه ها

پیاده رو ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *