پکیج خورشیدی نوعی سیستم برقی می باشد که می تواند بسیاری از وسایل برقی مورد نیاز را روشن کند. این نوع سیستم در مکان ها و ناحیه هایی که دارای تابش آفتاب بیشتری هستند مورد استفاده قرار می گیرند که می تواند به صورت موازی از نور خورشید برق تولید و در باطری ذخیره کند.

پکیج های خورشیدی می توانند بهترین انتخاب جهت نصب و راه اندازی بسیار آسان تر نسبت به یک سیستم خورشیدی جداگانه باشند. در سراسر نقاط کشور مراکز خرید پکیج های خورشیدی وجود دارد که متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی نیز خرید کنند.

مرکز خرید پکیج خورشیدی

ویژگی های پکیج خورشیدی چیست؟

ویژگی های پکیج خورشیدی چیست؟

استفاده از انرژی خورشیدی در جهان رو به افزایش است. طبیعتا کشورهای دنیا می دانند که نیاز به یک منبع تمام نشدنی برای انرژی دارند از همین رو تغییر رویه از سوخت های فسیلی به انرژی های پاک برای رشد نیازمند همیاری دولت ها و ملت ها می باشد. پس مزایای سیستم های خورشیدی باید هم به نفع دولت ها باشد و هم افراد.

از ویژگی های پکیج خورشیدی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

1.گرم کردن خانه

2.تامین انرژی برق

3.گرم کردن آب استخر

4.تامین آب گرم مصرفی

5.تامین روشنایی فضای باز

6. عدم نیاز به شبکه سراسری

7. عدم نیاز به سوخت و سازگاری با محیط زیست

8. آلودگی صوتی ندارد و برای تولید برق نیاز به آب ندارد.

پکیج خورشیدی یک تکنولوژی استاندارد است و در هر نوع آب و هوایی کار می کند. لازم به ذکر است استفاده از این پکیج های خورشیدی سود زیادی برای شبکه سراسری برق ایجاد کرده است و همچنین ارزش خانه را هم بالا می برد.

بازار صادرات پکیج خورشیدی

بازار صادرات پکیج خورشیدی

هم اکنون بازار صادرات پکیج خورشیدی سیار ارزان قیمت به کشور های مختلفی با کیفیت عالی انجام می گیرد. شرکت های تولید کننده پکیج خورشیدی سعی بر این دارد که مرغوب ترین ها را در بازار عرضه کند تا علاوه بر فروش داخلی به بازار های خارجی هم نفوذ کنند. صادرات پکیج ها به کشور های مختلفی انجام می شود که زمینه را برای سود دهی بیشتر فراهم می آورد.

از زمانی که پکیج های خورشیدی به تولید انبوه رسیده‌اند، کشورهای متعددی در تلاش برای ایجاد زنجیره ارزش پکیج های خورشیدی در درون کشور و کسب درآمد از طریق صادرات آن به نقاط مختلف جهان بود‌ه‌اند.کشورهایی همچون ژاپن، آمریکا، مالزی و آلمان ازجمله کشورهای پیشگام در تولید و صادرات سلول‌های خورشیدی بوده‌اند که بعدها چین نیز به جمع آن‌ها پیوسته است.

هم اکنون کشور ایران نیز یکی از قطب های صادر کننده پکیج های خورشیدی در منطقه است که در سراسر کشور کارخانجات زیادی مشغول تولید انبوه این پکیج هستند و ان ها را با کیفیت های بسیار خوب به کشورهای دیگر صادر می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *