پمپ خورشیدی سولار به صورت مستقیم به فروش می رسد. در سایت ما می توانید انواع این نوع پمپ ها را با یک قیمت مناسب سفارش داده و خریداری نمایید. پمپ خورشیدی از انواع پمپ های عمودی بوده که در توان های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. از این نوع پمپ ها بیشتر برای بالا کشیدن آب از چاه های عمیق استفاده می شود و به همین دلیل در مزارع کشاورزی بسیار کاربرد دارد. از این رو خرید و فروش آنها در طول سال رونق خوبی دارد.

مرکز فروش پمپ خورشیدی سولار

پمپ خورشیدی سولار چگونه کار می کند؟

پمپ خورشیدی سولار چگونه کار می کند؟ پمپ های خورشیدی انواع مختلفی دارند اما در عملکرد شبیه به یکدیگر هستند. انرژی که توسط اشعه های خورشید ایجاد می شود توسط پانل های خورشیدی نصب شده بر روی پمپ برق مورد نیاز برای راه اندازی را تامین می کند. دو نوع پمپ خورشیدی سولار وجود دارد. در نوع اول پمپ بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد و آب به این طریق از لوله ها عبور می کند. اکثر این پمپ ها بیشتر برای استفاده در مزارع استفاده می شود.
در نوع دوم پانل های خورشیدی هستند که در بالای سطح زمین نصب می شوند و بیشتر برای انتقال آب از داخل چاه به سطح زمین استفاده می شوند. امروزه بر روی اکثر چاه های عمیق از این نوع پمپ ها استفاده می شود.
این پمپ ها سه جزء اصلی دارند. سلول های خورشیدی که ابتدا اشعه های خورشیدی را جمع کرده و آن را به نیروی برق تبدیل می کنند. برق ایجاد به داخل پمپ ها هدایت شده و پمپ کار انتقال آب را انجام می دهد. برخی از انواع این پمپ ها دارای باتری یدک هم هستند که در شب و در صورت کمبود انرژی ذخیره شده، قابل استفاده می باشند.

خرید مستقیم پمپ خورشیدی سولار

خرید مستقیم پمپ خورشیدی سولار

برای خرید پمپ خورشیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید به سایت ما مراجعه و آن را در مدل های مختلف مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید. در این شیوه از خرید، فروش پمپ سولار به دلیل عرضه بدون واسطه، با بهترین قیمت به دست مشتری واقعی خواهد رسید و از این رو یک خرید کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه ای خصوصا برای کسانی که در تعداد بالا ثبت سفارش انجام می دهند، خواهد بود.

در خرید غیرحضوری امکان ثبت سفارش در همه ساعات شبانه روز وجود دارد و شما می توانید با صرف کمترین زمان و بدون آنکه هزینه زیادی برای رفت و آمد جهت انتخاب و خرید صرف کنید، این نوع پمپ ها را خریداری نمایید. مشاوران آنلاین می توانند شما را در زمان خرید یاری کنند تا بهترین نوع پمپ را انتخاب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *