این مجموعه در مرکز فروش پکیج خورشیدی 10 وات، اقدام به فروش آن به صورت اینترنتی و بی واسطه با قیمت مناسب نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید. ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

مرکز فروش پکیج خورشیدی 10 وات

آشنایی با انواع پکیج خورشیدی 10 وات

آشنایی با انواع پکیج خورشیدی 10 وات

پکیج خورشیدی ۱۰ وات، برای مصرف کننده های ۵ ولت، ۱۲ ولت و ۲۲۰ ولت برق خروجی آن، طراحی شده است. بهترین گزینه برای افرادی ست که نیاز به برق برای مصرف کم داشته و دسترسی به برق شهری ندارند.

در باغ، مزرعه، ویلا، دامداری، نگهبانی، کانکس و کمپ های مسافرتی، طبیعت گردی، کوهنوردی و برای زنبورداران، عشایر و گله داران کاربرد دارد.

انواع پکیج خورشیدی ۱۰ وات:

سیار رساما، لایت هوم، سونر، پلی کریستال و برقبان می باشد.

سیستم خورشیدی قابل حمل مدل A1007:

مناسب برای شارژ انواع تلفن همراه، درگاه خروجی ۱۲ و ۲۲۰ ولت، نشانگر وضعیت پنل خورشیدی و شارژ باتری، درگاه خروجی کالبیره شده، قابلیت اتصال لامپ ال ای دی، کابل شارژ همه کاره و وزن آن ۹۸. ۲ کیلو گرم است.

مدل D1007:

نوع ارتقا یافته مدل پکیج قابل حمل خورشیدی ۱۰ وات می باشد. دارای خروجی ۲۲۰ ولت و امکانات بالا، دارای روشنایی و شارژ است. باتری آن ۲، ۷ آمپر و ساعت داخلی پکیج برای تجهیزات و وسایلی مانند چراغ قوه شارژی مناسب می باشد. قابلیت تامین برق  ۲۲۰ ولت و شهری برای مصرف دستگاه های کوچک در زمان کم را دارد. تا ۶ ساعت برای مصرف شخصی جواب گوی روشنایی است، باتری ۸۵ وات را در ساعت ذخیره می کند.

از ویژگی های انواع پکیج خورشیدی ۱۰ وات:

رادیو، پخش موسیقی، کیفیت بالا، شارژ موبایل، ده ساعت ذخیره برق، نصب آسان، وزن کم، دارای گارانتی، دفترچه راهنما و خدمات پس از فروش، می باشد.

به همراه تکیه گاه یا پایه صفحه خورشیدی برای تنظیمات زاویه مناسب رو به خورشید است و می تواند برای ۲ و نیم ساعت ۲ عدد لامپ ۳ وات را در طول شبانه روز روشن نگه دارد.

اندازه طول کابل پنل ۶ متر می باشد.دارای دسته است برای راحتی در حمل و نقل و کاملا مستقل عمل کرده و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، شارژ می گردد.

خرید پکیج خورشیدی 10 وات

خرید  پکیج خورشیدی 10 وات

این مجموعه با عرضه پکیج خورشیدی ۱۰ وات تضمینی، سعی بر رشد و تغییرات کشور در زمینه استفاده از انرژی پاک و سلول های خورشیدی دارد و آن را با نازل ترین قیمت ارائه می نماید.

برای خرید پکیج 10 وات می توانید آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *