چراغ خورشیدی یک ابزار روشنایی قابل حمل است که از لامپ LED، سلول خورشیدی و باتری قابل شارژ تشکیل شده ‌است.امروزه استفاده از چراغ های خورشیدی نسبت به چراغ های معمولی مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته است. دلیل این امر هم بخاطر هزینه کم و نصب راحت آن است.

انرژی ارزان خورشیدی نوعی از انرژی ناپایدار و تجدید ناپدیر است . یکی از راه های جمع آوری و انرژی خورشیدی استفاده از پنل های خورشیدی می باشد که یکی از انواع آن چراغ خورشیدی 30 وات است.

مرکز فروش چراغ خورشیدی 30 وات

ویژگی های چراغ خورشیدی مرغوب

ویژگی های چراغ خورشیدی مرغوب از ویژگی های چراغ خورشیدی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.هزینه تجهیز پایین‌تر نسبت به لامپ متصل به برق شهری

2.مصرف بدون احتساب در قبض برق

3.آلودگی کم‌تر برای محیط زیست

4.طول عمر بالاتر

5.تنوع محیط‌های قابل استفاده

6.نصب آسان

7.تنظیم خودکار تابش نور به محض تاریکی محیط

8.امکان استفاده در صورت قطع برق شهری

9.قابلیت حمل و سیار بودن ایمنی بالاتر

چراغ خورشیدی مرغوب برای عشایران، زنبورداران، باغداران و همه افرادی که نیاز به برق کم دارند مناسب است و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

از دیگر کاربردهای متداول لامپ‌های خورشیدی می‌توان به نشان‌گذاری مسیرهای گوناگون اشاره کرد. در صورت کاهش نور محیط، این لامپ‌ها اغلب به صورت خودکار روشن می‌شوند، هرچند در برخی از آنها دکمه‌ای برای جابجایی بین حالت خودکار و دستی در نظر گرفته شده‌است. آن‌ها در طول شب روشن باقی می‌مانند و میزان روشنایی آن‌ها بستگی به میزان نور دریافتی آن‌ها در طول روز دارد که به‌طور متوسط ۸ تا ۱۰ ساعت باقی می‌ماند.

چراغ‌های خورشيدی بهترين گزينه برای نورپردازی محوطه‌های بزرگ باغی و كارگاهی و انبارها نورپردازی مسيرهای خيابانی و پياده‌رو و نورپردازی بيلبوردها هستند.

توجيه اقتصادی اين چراغ‌ها به دليل حذف هزينه‌های كابل، حفر كانال، عايق بندی، تابلو برق و … است. صرفه‌جویی در زمان، هزینه حفاظت از محیط زیست، استفاده آسان و ایمنی بالا از مزایای این چراغ‌های خورشیدی است.

بازار صادرات چراغ خورشیدی 30 وات

بازار صادرات چراغ خورشیدی 30 وات چراغ خورشیدی یکی از وسایل جهت تامین نور مناطق مختلف است که در انواع مختلف تولید می شود. صادرات این محصول به کشورهای دیگر نشان دهنده کیفیت این تجهیزات می باشد که توسط تولید کننده داخلی به بازار عرضه می شود.

بازار صادرات چراغ در کشور ایران زیاد است، کیفیت تولیدات برخی شرکت های تولید کننده تجهیزات روشنایی مانند چراغ خورشیدی در حدی است که این وسایل را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند. عراق از جمله وارد کنندگان این تجهیزات می باشد.

این نوع چراغ ها پس از کنترل نهایی در آزمایشگاه و تایید کیفیت و استاندارد بودن آن به کشور های همسایه صادر می شود. پروژکتور های خورشیدی امروزه به یکی از وسایل تامین انرژی طبیعی و نامحدود تبدیل شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *