پخش  پنل خورشیدی 270 وات به صورت محاوره ای برای یک ماژول عکس ولتاژ (PV) استفاده می شود.


ماژول PV مجموعه ای از سلول های ولتاژ عکس است که در یک چارچوب برای نصب نصب شده است. سلول های فتو ولتاژ از نور خورشید به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند و الکتریسیته جریان مستقیم را تولید می کنند.


پخش پنل خورشیدی 270 وات

معرفی انواع پنل خورشیدی 270 وات

معرفی انواع پنل خورشیدی 270 وات انواع پنل خورشیدی راندمان تبدیل پانل خورشیدی ، به طور معمول در محدوده 20٪ ، توسط گرد و غبار ، سنگ آهک ، گرده و سایر ذرات جمع شده در پنل خورشیدی کاهش می یابد. سموس کورران ، استادیار فیزیک دانشگاه هوستون و مدیر موسسه نانو انرژی که متخصص در این زمینه است ، می گوید: “یک صفحه خورشیدی کثیف می تواند تا 30٪ قابلیت های قدرت خود را در مناطق گرد و غبار و گرده یا کویر زیاد کاهش دهد.” طراحی ، مهندسی و مونتاژ نانوساختارها

ماژول های فتوولتائیک از انرژی نور (فوتون) از خورشید برای تولید برق از طریق اثر فتوولتائیک استفاده می کنند. اکثر ماژول ها از سلول های سیلیکونی بلوری مبتنی بر ویفر یا سلول های فیلم نازک استفاده می کنند. عضو ساختاری (بارگیری) یک ماژول می تواند یا لایه بالا یا پشت لایه باشد. سلول ها باید از آسیب مکانیکی و رطوبت محافظت شوند. بیشتر ماژول ها سفت و سخت هستند ، اما موارد نیمه انعطاف پذیر بر اساس سلول های فیلم نازک نیز موجود است. سلولها به صورت الکتریکی به صورت سری ، یک به دیگری به ولتاژ مورد نظر وصل می شوند و سپس به طور موازی برای افزایش آمپراژ. وات ماژول محصول ریاضی ولتاژ و آمپر ماژول است. مشخصات ساخت پانل های خورشیدی در شرایط استاندارد بدست می آید که شرایط عملیاتی نیست که پنل های خورشیدی در محل نصب قرار بگیرند. 


جعبه اتصال PV به قسمت پشتی خورشیدی متصل شده و به عنوان رابط خروجی آن عمل می کند. اتصالات خارجی برای بیشتر ماژول های فتوولتائیک از کانکتورهای MC4 برای تسهیل اتصالات آسان ضد آب در بقیه سیستم استفاده می کند. همچنین می توان از رابط USB استفاده کرد.


اتصالات الکتریکی ماژول به منظور دستیابی به یک ولتاژ خروجی مطلوب یا به موازات به صورت سری ساخته می شوند تا توانایی جریان مورد نظر (آمپر) پنل خورشیدی یا سیستم PV را فراهم کنند. سیمهای رسانا که جریان ماژول ها را خاموش می کنند با توجه به توان و اندازه آنها ممکن است حاوی نقره ، مس یا سایر فلزات انتقال رسانا غیر مغناطیسی باشند. دیودهای بای پس از خارج ممکن است در صورت سایه زدن ماژول جزئی برای استفاده در خارج از کشور استفاده یا استفاده شوند ، تا حداکثر تولید خروجی بخش های ماژول هنوز روشن شود.

قیمت پنل خورشیدی 270 وات

قیمت پنل خورشیدی 270 وات قیمت پنل 270 وات خورشیدی همچنان در حال کاهش است به طوری که در بسیاری از کشورها از سال 2012 ارزانتر از برق سوخت های فسیلی معمولی از شبکه برق شده اند ، پدیده ای به نام شبکه برابری شناخته می شود. 

میانگین اطلاعات قیمت گذاری در سه دسته قیمت گذاری تقسیم می شود: آنهایی که سالانه مقادیر کمی (ماژول هایی با اندازه در کل کیلووات) خریداری می کنند ، خریداران میان رده (معمولاً تا 10 مگاوات ساعت در سال) و خریداران مقادیر زیادی (خود توضیحی) و با دسترسی به پایین ترین قیمت)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *