استفاده از انرژی خورشیدی در دنیای امروز بسیار در بین عموم رایج یافته است، که تنها به دلیل فواید زیاد آن می باشد. با استفاده از انرژی خورشیدی می توان پروژکتور خورشیدی قوی را بدون سیم کشی راه اندازی کرد. و از نور عالی و روشنایی خودکار آن بدون آلودگی هوا و ایجاد هزینه لذت برد.


پروژکتورهای خورشیدی 40 وات با قدرت نوردهی بالا علاوه بر تامین روشنایی و به تبع امنیت ،نیازی به سیم کشی و دغدغه های مربوط به لامپ ها یا پروژکتورهای عادی ندارند.پروژکتور خورشیدی قوی با نور عالی و روشنایی خودکار

نمایندگی فروش لامپ های خورشیدی و پروژکتور خورشیدی

نمایندگی فروش لامپ های خورشیدی و پروژکتور خورشیدینمایندگی فروش لامپ های خورشیدی و پروژکتور خورشیدی در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. از این رو تمامی هم وطنان می توانند برای خرید لامپ خورشیدی خانگی به آن ها مراجعه کنند.

این نمایندگی به صورت مستقیم از سوی تولید کننده ی انواع پروژکتور خورشیدی مجوز فعالیت خود را گرفته است. و از آن جایی که نماینده ی مستقیم و بی واسطه ی کارخانه این محصول به شمار می آید. امکان خرید با قیمت ارزان را برای هم وطنان فراهم نموده است.

عرضه کننده پروژکتور خیابانی خورشیدی در کشور

عرضه کننده پروژکتور خیابانی خورشیدی در کشور

پروژکتور های خیابانی خورشیدی بدون نیاز با سیم کشی و هم چنین پرداخت هزینه برای برق مصرفی در تمامی خیابان ها و جاده های کشور قابل استفاده هستند.

از این رو تقاضای زیادی برای چراغ خورشیدی در تمامی کشور وجود دارد. از این رو تولید کنندگان، پروژکتور خیابانی خورشیدی را در بازار ایران برای فروش عرضه می کنند.

انواع پروژکتور های خورشیدی با توان های مختلف

انواع پروژکتور های خورشیدی با توان های مختلفانواع پروژکتور های خورشیدی با توان های مختلف برای فروش در بازار ایران عرضه می شوند. انواع مختلف این محصول به دو دسته تقسیم می گردند.

دسته ی اول چراغ های بیرونی می باشند. آن ها را معمولا برای تزیین محیط هایی مثل باغ، باغچه و چمن استفاده می نمایند. دسته ی دوم چراغ خورشیدی داخلی می باشد. محیط هایی که در آن از این گونه چراغ استفاده می کنند عبارتند از محیط داخل ساختمان، اتاق ها، آشپزخانه و غیره… .

مشخصات پروژکتور خورشیدی پرقدرت در بازار

مشخصات پروژکتور خورشیدی پرقدرت در بازار

مشخصات مختلفی با توجه به توان و قدرت برای پروژکتورهای خورشیدی در بازار وجود دارد. اما به طور کلی مشخصه ی تمامی چراغ های خورشیدی به این صورت می باشد.

تمامی آن ها با توجه به نوری که در طول روز دریافت می کنند. در طول شب انرژی برق تولید می نمایند. اما بسیاری از آن ها بین هشت تا ده ساعت در طول شبانه روز روشن هستند.

پروژکتور خورشیدی طوری تنظیم شده است که وقتی نور کم می شود. به طور خودکار روشن می گردد. البته امکان تغییر حالت بین حالت دستی و خودکار وجود دارد.

لیست قیمت پروژکتور قابل شارژ خورشیدی

لیست قیمت پروژکتور قابل شارژ خورشیدیاگر بخواهید تا قیمت پروژکتور خورشیدی 20 وات را استعلام کنید. و از لیست قیمت انواع دیگر این محصول در بازار اطلاع یابید، چه می کنید؟

بسیاری از مردم هم اکنون برای استعلام قیمت پروژکتور قابل شارژ خورشید روش اینترنتی را بر می گزینند. زیرا می توانند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن قیمت را جویا شوند.

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *