پکیج خورشیدی شامل تجهیزاتی مانند اینورتر، پنل خورشیدی، شارژ کنترلر خورشیدی، باتری خورشیدی و چند عدد لامپ می باشد. در بعضی از پکیج های خورشید می توانید از طریق usb نصب شده بر روی پکیج، دوربین، تبلت و موبایل خود را شارژ کنید. شایع ترین کاربرد پنل های خورشیدی استفاده در زمینه های کشاورزی، صنایع صنعتی، کاربرد های نظامی، خانگی، آب گرمکن های خورشیدی و غیره می باشند. پنل های خورشیدی بسته به نوع مصرف دارای توان های مختلفی می باشند. پنل های خورشیدی از دو سری ساخته شده اند: پنل خورشیدی پلی کریستال و پنل خورشیدی مونو کریستال که هر کدام دارای بازدهی و طول عمر مختلفی می باشد.

پکیج خورشیدی پرتابل و قابل حمل با طول عمر بالا

خرید اینترنتی پکیج خورشیدی از شرکت های معتبر

خرید اینترنتی پکیج خورشیدی از شرکت های معتبر

خریداران امروزه می توانند برای خرید پکیج خورشیدی به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر کشور که با قیمت های مناسب می باشد اقدام کنند. که امروزه به دلیل رقابت بین فروشگاه های مجازی می توان پکیج خورشیدی ارزان قیمت تهیه کرد. امروزه اکثر مردم در خانه های خود از پنل های خورشیدی استفاده می کنند تا هزینه کمتری برای مصرف برق خود بدهند. 

نمایندگی فروش انواع پکیج خورشیدی در تهران

نمایندگی فروش انواع پکیج خورشیدی در تهرانفروش پکیج خورشیدی بیشتر در نمایندگی هایی که در سراسر کشور دارد به فروش می رسد.پکیج ها انواع مختلفی دارند که مشخصه پکیج ها توان آن ها هستند، که بر حسب وات ساعت مشخص می گردد به عنوان مثال یک پکیج خورشیدی عشایری را در نظر بگیرید، این پکیج باید توان آن طوری باشد که بتواند مصرف یک خانه یا چند خانه عشایری را تامین کند. مثلا ی پکیج ۱۰۰۰وات ساعت قادر خواهد بود یک مصرف کننده ۱۰۰ وات را به مدت ۱۰ ساعت در شبانه روز روشن نگه دارد و یا یک مصرف کننده ۲۰۰ وات را ۵ ساعت تغذیه نماید، این مشخصه پکیج ها (توان) تاثیر زیادی در قیمت و فروش پکیج های خورشیدی دارند.  

پکیج برق خورشیدی قابل حمل 500 وات

پکیج برق خورشیدی قابل حمل 500 واتپکیج خورشیدی قابل حمل 500 وات ساعت می تواند برق 220 ولت شهری یا جریان ac را در حداکثر توان الکتریکی 600 وات در اختیار قرار دهد. پکیج خورشیدی 500 وات می تواند به صورت شبانه روز و حتی روز ابری برق شهری را تولید کرده و می تواند جایگزین ژنراتور گازی و بنزینی گردد. 

امکان سفارش آنلاین پکیج های خورشیدی مختلف از سراسر ایران

امکان سفارش آنلاین پکیج های خورشیدی مختلف از سراسر ایرانامروزه برای تمام مردم این امکان به وجود آمده تا بتوانند به صورت آنلاین پکیج های خورشیدی را سفارش دهند و درب منزل خود تحویل بگیرند. از پکیج های خورشیدی می توان در جاهای مختلفی استفاده کرد، مثلا روستا های دور افتاده که هزینه برق رسانی به آنجا زیاد است که شرکت برق هم می تواند از نمایندگی ها یا سفارش های آنلاین پکیج های خود را تهیه کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *