پنل خورشیدی یکی از تجهیزات پرکاربرد مي‌باشد.
پنل خورشیدی برای تامین برق روشنایی ، دوربین مدار بسته، سیستم های امنیتی ، آنتن
ها و بسیاری از کاربرد های صنعتی و غیر صنعتی  استفاده می
شود. 

پنل
های 100 تا 150 وات داراي ولتاژ کاری 12 ولت مي‌باشند. 
خرید پنل خورشیدی 12 ولت به منظور استفاده و کابرد در سیستم خورشیدی از سوی
مشتریانی که می خواهند از آن برای مصارف مهم و گسترده ای بهره برداری نمایند، صورت
مي‌گيرد و فواید بسیار مثبتی را به همراه می آورد. 
باتری
خورشیدی
۱۲ ولت که مناسب برای مصارف بسیار گسترده و عظیمی می باشد،
بهترین محصول در حیطه تجهیزات خورشیدی شناخته شده است که در بازار این گونه
محصولات مشاهده شده و به فروش می رسد
.

خرید پنل خورشیدی 12 ولت | بهترین برند پنل خورشیدی را از تامین کننده آن دریافت کنید

قیمت پنل خورشیدی 12 ولت

قیمت پنل خورشیدی 12 ولت اگر به انواع پنل خورشیدی ۱۲ ولت دقت کنیم متوجه می شویم که تنوع محصولات در پنل های خورشیدی ۱۲ ولت زیاد است که هر کدام قیمت های متفاوتی دارد.
پنل های خورشیدی ۱۲ ولت به دو دسته خارجی و ایرانی تقسیم بندی می شوند که برند خارجی مشهوری که در ایران بسیار زیاد پیدا می شود پنل خورشیدی ۱۲ ولت ال جی است که توانسته است بیشتر بازار های خارجی را به خود اختصاص دهد. قیمت پنل های خورشیدی۱۲ ولت ال جی به دلیل تکنولوژی بالایی که دارد بیشتر از دیگر پنل هاست.

قیمت پنل خورشیدی ۱۲ ولت امروزه بسیار پایین آمده است و تمامی باغ های بی‌برق می توانند از این پنل ها استفاده کنند. پکیج های خورشیدی متداول با پنل خورشیدی ۱۲ ولت هستند.

خرید و فروش عمده پنل خورشیدی

خرید و فروش عمده پنل خورشیدیخرید و فروش عمده‌ی پنل خورشیدی با توان های مختلف در اکثر شرکت‌های فعال در زمینه‌ی فروش سیستم‌های خورشیدی وجود دارد.  به طور مثال پنل خورشیدی یینگلی یکی از برندهای چینی با سابقه و با کیفیت در دنیا و بازار ایران است که جزء پنل های پر کاربرد در زمینه سیستم های خورشیدی می‌باشد. پنل خورشیدی یینگلی که دارای نمایندگی رسمی در ایران است یکی از برندهای معتبر موجود در بازار ایران به حساب می‌آید و دارای تعداد محدودی نماینده فروش در سراسر ایران است. خرید و فروش عمده پنل خورشیدی یینگلی در تهران دایر می‌باشد.

انواع پنل های خورشیدی در بازار

انواع پنل های خورشیدی در بازارانواع مختلف پنل های خورشیدی که در بازار موجود است عبارتند از: مونو کریستال ، پلی کریستال و تین فیلم. همچنین پنل‌های خورشیدی در انواع مختلف از لحاظ توان و ولتاژ در بازار وجود دارند.

پنل خورشیدی 5 وات مناسب و مورداستفاده در جهت سیستم های برق خورشیدی و چراغ خورشیدی و هم چنین برای مکان های تجاری و مسکونی است و دارای مشخصات کامل از قبیل دارای خروجی با وات های مختلف می‌باشد.

قیمت پنل خورشیدی 6 قیمت پنل خورشیدی 5ولت نیز تقریباً برابر با قیمت پنل خورشیدی 6 ولت است.

قیمت پنل خورشیدی 220 ولت با توجه به عمر طولانی این دستگاه و نیز ابعاد آن اعم از کوچک یا بزرگ بودن، مشخص می‌گردد.

فروش پنل خورشیدی دست دوم نیز به صورت اینترنتی در سایت دیوار یا شیپور رایج هست و به صورت حضوری در بعضی شرکت‌های فعال در زمینه‌ی سیستم‌های خورشیدی یافت می‌گردد.

خرید اینترنتی پنل خورشیدی

خرید اینترنتی پنل خورشیدیدر حال حاضر اکثر مردم به دنبال فروشگاه هایی هستند که بتوانند خرید اینترنتی انجام دهند. زیرا در خرید اینترنتی حق انتخاب بالایی داریم و می توانیم به طور دقیق و سنجیده خرید خود را انجام دهیم که در زمینه‌ی خرید پنل خورشیدی که دارای انواع و توان های مختلفی  می باشد امکان خرید اینترنتی سیستم‌های خورشیدی یک نکته بسیار قابل توجه است که این حق به مشتری داده می شود تا بتواند بهترین انتخاب را انجام دهد.

پکیج برق خورشیدی که به آن نیروگاه خورشیدی مجزا از شبکه، برق خورشیدی مجزا از شبکه یا پکیج برق خورشیدی off-grid نیز گفته می شود، می تواند انرژی الکتریکی را با استفاده از نور خورشید تولید و تحویل تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی خانگی و یا صنعتی دهد. هر پکیج خورشیدی از چهار قسمت اصلی زیر تشکیل شده است:

  • پنل خورشیدی
  • باتری خورشیدی
  • شارژ کنترلر خورشیدی
  • اینورتر خورشیدی

خرید اینترنتی پکیج خورشیدی و خرید باتری پنل خورشیدی نیز در اکثر سایت‌های اینترنتی فعال در زمینه‌ی فروش سیستم‌های خورشیدی امکان‌پذیر می‌باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *