فروش پکیج خورشیدی عشایری در توان 100 وات نسبت به سایر توان ها امروزه در حال افزایش است. انواع پکیج های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف و در توان های متفاوت توسط کارخانه های داخلی و خارجی ساخته می شوند. ولی گفتنی است که انواع پکیج خورشیدی از نوع عشایری در توان 100 وات کارایی های فراوانی داشته و نسبت به سایر محصولات خورشیدی بیشتر استفاده می شود.

لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی 100 وات عشایری قابلیت های متنوع و گوناگونی دارند بنابراین استفاده از این نوع محصولات خورشیدی در تمامی کشورها به ویژه در کشورمان ایران در حال افزایش است، بنابراین کارگاه های زیادی در سراسر جهان مخصوصا در داخل کشورمان ایران مشغول ساخت انواع پکیج های خورشیدی هستند.

می توان گفت که استقبال زیاد از انواع پکیج های خورشیدی باعث تولید انبوه و فراوان این نوع پکیج های خورشیدی خواهد شد و همانطور که می دانید تولید انبوه و عرضه زیاد یک محصول باعث کاهش قیمت نهایی آن خواهد شد. بنابراین انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری به ویژه توان 100 وات با قیمت ارزان و مناسب در بازارها به فروش می رسند.

در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج خورشیدی 100 وات عشایری صحبت کنیم و همچنین مهمترین کارایی های این نوع محصولات خورشیدی را نام ببریم. با ما همراه باشید.

 

در پکیج خورشیدی عشایری 100 وات از چه تجهیزات خورشیدی استفاده می شود؟

همانطور که قبلا گفته شده است منظور از تجهیزات خورشیدی همان پنل خورشیدی و باتری خورشیدی است. گفتنی است که وظیفه پنل خورشیدی تبدیل نور خورشیدی به جریان الکتریسیته است و وظیفه باتری ذخیره انرژی تولید شده است.

گفتنی است که ظرفیت و توان پنل خورشیدی و باتری خورشیدی متناسب با مصرف کننده مشخص می شود. در این بخش قصد داریم به صورت اختصاصی در مورد تجهیزات خورشیدی انواع پکیج های خورشیدی 100 وات عشایری صحبت کنیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی در توان 100 وات
  2. باتری خورشیدی 12 ولت 65 آمپر
  3. شارژکنترلر 12 ولت 20 آمپر PWM
  4. اینورتر خورشیدی 12 ولت 1000 وات شبه سینوسی
  5. کابل ضدآب به طول 8 متر
  6. بدنه فلزی مستحکم
  7. پایه فلزی ضد زنگ

 

قابلیت های بارز انواع پکیج خورشیدی عشایری 100 وات کدام است؟

لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری به دلیل قابلیت هایی که دارند نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین نسبت به سایر محصولات بیشتر به فروش می رسند.

در این بخش قصد داریم در مورد بارزترین قابلیت های انواع پکیج خورشیدی عشایری 100 وات صحبت کبنم.

این قابلیت ها شامل:

  1. قابلیت روشن سازی 3 عدد لامپ 9 وات
  2. قابلیت روشن سازی 1 عدد پرژکتور 50 وات
  3. دارای خروجی 220 ولت برای روشن سازی 10 عدد لامپ 10 وات
  4. دارای خروجی 220 ولت برای روشن سازی 1 عدد تلویزیون
  5. دارای قیمت مناسب و ارزان
  6. قابلیت حمل و جابه جایی راحت
  7. دارای 12 ماه ضمانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *