فروش چراغ خورشیدی باغچه ای امروزه در تمامی کشورهای جهان به صورت عمده انجام می گیرد. گفتنی است که انواع چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای جزو محصولات روشنایی خورشیدی هستند. این نوع از چراغ های خورشیدی در تمامی بازارهای فروش توزیع شده اند و از استقبال خوبی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که انواع چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای در مدل های مختلف تولید می شوند و در توان های 3 وات، 5 وات و 7 وات وارد بازارهای فروش می شوند. گفتنی است که چین بزرگترین کشور آسیای شرقی است که بیشترین محصولات خورشیدی به ویژه انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای را با قیمت مناسب و کیفیت متفاوت وارد بازارهای کشورهای دیگر می کنند.

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره شده است کشورمان ایران بهترین و بزرگترین بازارهای فروش انواع محصولات خورشیدی مخصوصا انواع چراغ های خورشیدی را دارا است. همچنین این نوع از چراغ های خورشیدی دارای قابلیت های بالا و قیمت ارزان هستند، بنابراین اکثر افراد تمایل به استفاده از آن ها را دارند. بنابراین بعضی از شرکت ها به ویژه شرکت souracell تلاش می کنند تا این نوع از چراغ های خورشیدی را وارد کرده و در بازارهای فروش توزیع کنند.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای و همچنین موارد مصرفی آن ها صحبت کنیم.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

همانطور که در قسمت مقدمه همین مقاله اشاره شد، کشور چین یکی از بزرگترین سازنده انواع محصولات خورشیدی مخصوصا انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای است. چراغ های خورشیدی باغچه ای بسیار پر مصرف بوده و در طرح ها و همچنین انواع مختلف تولید می شوند. بنابراین خریدارن و مشتریان از تنوع این نوع محصول خورشیدی بهره خواهند گرفت.

در این بخش قصد داریم تا در مورد انواع چراغ خورشیدی باغچه ای صحبت کنیم.

انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای شامل:

  1. چراغ های خورشیدی باغچه ای تزئینی
  2. چراغ های خورشیدی باغچه ای نور سفید
  3. چراغ های خورشیدی باغچه ای نور رنگی
  4. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح انگلیسی
  5. چراغ های خورشیدی باغچه ای مدل قارچی
  6. چراغ های خورشیدی باغچه ای پایه کوتاه
  7. چراغ های خورشیدی باغچه ای پایه بلند

 

موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

همانطور که گفته شده است انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای بسیار پر مصرف هستند و دارای قابلیت ها و کاربردهای زیادی هستند. مهمترین قابلیت های این نوع از محصولات خورشیدی سبکی وزن، نصب آسان و قیمت ارزان است که باعث شده تا از آن ها در محیط های مختلف استفاده شود.

در این قسمت در مورد موارد مصرفی انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای صحبت می کنیم.

انواع چراغ خورشیدی باغچه ای مناسب است برای:

  1. محوطه باغ
  2. محوطه باغچه
  3. ورودی منازل
  4. ورودی شرکت ها
  5. محوطه پارک
  6. محوطه حیاط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *