قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب روز به روز در حال کاهش است و انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب با قیمت ارزان و مناسب در اختیار خریداران و مشتری ها قرار می گیرد. این نوع محصولات خورشیدی در طرح ها و کیفیت های متفاوت ساخته شده و روانه بازارهای تجاری می شوند. به دلیل کارایی و قابلیت بالای انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب، استقبال از آن ها افزایش یافته و همین امر باعث شده است تا کشورهای بزرگ تولیدکننده این نوع محصولات روشنایی خورشیدی همچون کشور چین دست به تولید انبوه و فراوان بزنند که همین امر بر قیمت تمام شده نهایی تاثیر گذاشته و این نوع محصولات خورشیدی با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسند. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده و همچنین مواد کاربردی انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب صحبت کنیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

همانطور که در مقاله های قبلی گفته شد. نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی و همچنین مواد اولیه در کیفیت، ماندگاری، طول عمر و قیمت نهایی تاثیرگذار است. برای داشتن یک محصول روشنایی خورشیدی با طول عمر و ماندگاری بالا باید از تجهیزات خورشیدی درجه یک و باکیفیت استفاده شود. یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های سازنده بهترین چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب در کشور چین قرار دارد که انواع محصولات خورشیدی را با برند معروف solar light به فروش می رساند. این نوع برند چراغ های خورشیدی دیوارکوب علاوه بر کیفیت عالی دارای قیمت مناسب و ارزان است. در این بخش به تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی اشاره خواهیم کرد.

  1. پنل خورشیدی از نوع پلی کریستال در توان های مختلف
  2. باتری خورشیدی از نوع لیتیومی قلمی در جریان ها مختلف
  3. بدنه از جنس آلومینیومی و یا پلاستیکی
  4. چراغ دیوارکوب در توان های مختلف
  5. سنسورهای حرکتی

بعضی از انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای سنسور حرکتی هستند به طوری که در حین حرکت چراغ روشن خواهد شد و در صورتی که حرکتی نباشد چراغ خورشیدی خاموش است.

 

معرفی موارد کاربردی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب به دلیل سبکی وزن و همچنین ضدآب بودن در محیط های مختلف قابلیت استفاده را دارد. همچنین لازم به ذکر است به دلیل اتصال پنل خورشیدی به چراغ فقط می توان از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در فضای بیرون استفاده کرد. در این بخش به معرفی موارد کاربردی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب می پردازیم.

  1. مناسب برای محوطه حیاط
  2. مناسب برای محوطه باغ و باغچه
  3. مناسب برای محوطه ورودی ساختمان ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *