. پکیج خورشیدی سیار قابل حمل که در سال های اخیر بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته.مناسب برای زندگی عشایری و مسافرت و استفاده در مراکز خرید و فروش می باشد.دارای لامپ هایی می باشند که با تاریک شدن هوا به صورت خودکار و یا دستی روشن می گردند.این محصول انرژی مورد نیاز برای کارکرد را از نور خورشید دریافت می نماید.این محصول در دو نوع برای مصارف داخلی و صادرات تولید می شود که محصولات صادراتی عموما در کیفیت های برتر صورت می گیرد.شایان ذکر است بازار خرید پکیج خورشیدی عشایری 10 وات در حال حاضر بسیار پر رونق می باشد

بازرگانی فروش پکیج خورشیدی سیار

توان بالای پکیج خورشیدی سیار

توان بالای پکیج خورشیدی سیار امروزه در بازار های فروش می توان سیستم های حفظ امنیت متعددی را مشاهده نمود که با پیشرفت علم و تکنولوژی پدید آمده اند. امکان نصب تمامی سیستم های هوشمند درون خانه ها و کارخانه ها و مزارع وجود دارد. این سیستم ها به صورت لحظه ای اطلاعاتی را برای شما ارسال می نمایند. با استفاده از این روش می توان امنیت و آرامش که یکی از نیاز های اولیه بشر است را حفظ نمود.

بالا رفتن میزان سرقت و جرایم اقتصادی ایجاب می کند که امروزه افراد به سمت استفاده از سیستم هوشمند سازی منازل و محل های کار به سوق پیدا کنند. تجهیز بودن خانه به سیستم های هوشمند می تواند این امکان را به افراد دهد که به راحتی سفر نمایند؛ بدون اینکه نگرانی خاصی داشته باشند. حفاظت از منزل شما یکی دیگر از شاخصه های بارز پکیج هوشمند سازی خانه به حساب می آید.

توان بالای پکیج باعث شده است که افراد زیادی آن را تهیه کنند. عرضه کننده پکیج در این مرکز به راحتی صورت می گیرد افراد زیادی به دنبال تهیه ی آن هیتند.

عرضه کننده پکیج خورشیدی سیار

عرضه کننده پکیج خورشیدی سیار پکیج خورشیدی شامل پنل خورشیدی، شارژ کنترل، باتری و اینوِرتِر است. جنس بدنه این پکیج ها از فلز آلومینیوم است که فلزی بسیار سبک بوده و به آسانی قابل حمل است.ساختار پنل های خورشیدی از سلول های خورشیدی می باشد که انرژی خورشید را دریافت می کند و در باتری های خورشیدی ذخیره می‌کنند. از این پکیج های خورشیدی می‌توان برای روشن کردن لامپ ،شارژ موبایل، چراغ قوه و…غیره استفاده کرد.

در حال حاضر در کشور ایران 6 کارخانه تولید کننده پکیج خورشیدی عشایری 10 وات به صورت فعال در حال تولید می باشند. این شرکت ها عبارتند از. شرکت تامین انرژی برق ایرانیان تابان. شرکت صنایع تولید انرژی پاک آتیه. شرکت سولار صنعت فیروزه. این محصول کارایی بسیار زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه ی آن هستند این محصول در رنگ های مختلفی وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *