فروش پروژکتور خورشیدی در توان 100 وات با قیمت ارزان و مناسب در سراسر جهان و در تمامی بازارهای داخلی و خارجی امکان پذیر است. انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند. لازم به ذکر است که نوع و کیفیت نهایی انواع پروژکتورهای خورشیدی بر قیمت تمام شده نهایی تاثیرگذار است. به طوری که انواع محصولات روشنایی خورشیدی در برندهای مختلف توسط شرکت های متفاوت در رنج قیمت و کیفیت متنوع توزیع می شود. در این بین شرکت های زیادی در تلاش هستند تا این نوع محصولات روشنایی خورشیدی را در سراسر  جهان در اختیار مشتریان و مصرف کننده ها قرار می دهند. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های توزیع انواع پروژکتورهای خورشیدی شرکت souracell است. این شرکت در تلاش است تا بهترین و باکیفت ترین انواع محصولات خورشیدی را با قیمت ارزان و مناسب در اختیار خریداران قرار دهد. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات و قابلیت های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی انواع پروژکتور خورشیدی 100 وات

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات در طرح ها و مدل های مختلف توسط شرکت های زیادی تولید می شوند. در واقع می توان گفت این نوع محصولات خورشیدی را می توان از لحاظ میزان روشنایی و همچنین نوع و کیفیت به انواع مختلف تقسیم کرد. در این بخش قصد داریم انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات را از لحاظ شدت نور و همچنین کیفیت محصول دسته بندی کنیم.

معرفی انواع پروژکتور های خورشیدی 100 وات از لحاظ کیفیت شامل:

  1. پروژکتورهای خورشیدی 100 وات با بدنه آلومینیوم
  2. پروژکتورهای خورشیدی 100 وات با بدنه پلاستیک

معرفی انواع پروزکتور های خورشیدی 100 وات از لحاظ شدت نور

  1. پروژکتورهای خورشیدی 100 وات از نوع smd
  2. پروژکتورهای خورشیدی 100 وات از نوع led

گفتنی است که انواع محصولات روشنایی خورشیدی با بدنه آلومینیوم دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند ولی در عین حال نسبت به سایر پروژکتورهای خورشیدی کمی قیمت بالاتری دارند.

 

معرفی ویژگی های انواع پروژکتورخورشیدی 100 وات

انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر توان و مدلی که باشند قابلیت ها و کارایی های بسیاری دارند. در این بخش به تعدادی از این قابلیت ها اشاره خواهد شد.

  1. مدت زمان روشنایی انواع پروژکتور های خورشیدی 100 وات در زمستان 10 ساعت و در تابستان 12 ساعت است.
  2. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در مدت 5 ساعت به طور کامل شارژ خواهند شد.
  3. این نوع محصولات خورشیدی دارای ریموت کنترل جهت تنطیم شدت نور می باشند.
  4. انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات می توانند مساحتی در حدود 120 متر مربع را به راحتی روشن کنند.
  5. این نوع محصولات خورشیدی 12 ماه گارانتی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *