پروژکتور خورشیدی سولار در سال های اخیر مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته است، زیرا این محصولات با قابلیت های زیادی تولید می شوند.

 

پروژکتور خورشیدی سولار

در مرحله اول از این نوشته قصد داریم تا توضیحات مختصری از این نوع محصولات در اختیار شما قرار دهیم.

لازم به ذکر است که بگوییم انواع پروژکتور های خورشیدی سولار نوعی چراغ های روشنایی هستند که نور تابشی آفتاب در طول روز را به روشنایی در شب تبدیل می کنند.

این نوع از چراغ های روشنایی محصول جدید هستند که با قابلیت های زیادی طراحی و تولید می شوند بطوری که جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان بدست آورده اند.

 

مشخصات پروژکتور خورشیدی سولار

گفتنی است که این نوع از محصولات تولید کننده روشنایی که با نام پروژکتورهای خورشیدی سولار در بازارهای جهانی شناخته می شوند، مشخصات منحصری دارند.

این مشخصات نشانگر نوع کارایی و عملکرد این نوع از محصوللات تولید کننده روشنایی می باشد. مشخصات این نوع از چراغ های روشنایی را می توانیم بصورت زیر تعیین کنیم.

توان تولیدی از 30 وات تا 200 وات

قابلیت نصب از ارتفاع 3 متر تا ارتفاع 8 متر

امکان تامین روشنایی بین 10 ساعت تا 12 ساعت

قابل نصب در فضای بیرونی و فضای داخلی

امکان نصب در شرایط بارانی و برفی

قابلیت نصب در مناطق فاقد برق شهری

 

قیمت خرید انواع پروژکتور خورشیدی سولار

لازم به ذکر است که بگوییم انواع پروژکتورهای خورشیدی از نوع سولار در توان های مختلف طراحی و ساخته می شوند و یکی از عامل های مهم تعیین کننده قیمت خرید این نوع از محصولات تولید کننده روشنایی نیز توان تولیدی آن ها خواهد بود.

در ادامه این نوشته می خواهیم تا قیمت خرید این نوع از چراغ های روشنایی را براساس توان تولیدی مشخص کنیم. بنابراین قیمت خرید این محصولات روشنایی بصورت زیر مشخص خواهد شد.

چراغ های روشنایی 30 وات= 1.360.000 تومان

پروژکتور های روشنایی 60 وات= 1.460.000 تومان

لامپ های سولار 100 وات= 1.740.000 تومان

نورافکن روشنایی 200 وات=1.970.000 تومان

 

 

نحوه خرید پروزکتور خورشیدی سولار

در قسمت های قبلی مشخص کردیم که این نوع از چراغ های روشنایی در توان های تولیدی مختلف ساخته می شوند و هر توان تولیدی نیز قابلیت ها و قیمت های منحصری دارند.

مهمترین قابلیت هایی که برای این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی می توان در نظر گرفت تولید روشنایی در مناطق فاقد برق شهری با قیمتی بسیار ارزان است.

بنابراین شما مصرف کنندگان می توانید این نوع از چراغ های روشنایی در توان های مختلف و قیمت بسیار ارزان و مناسب را از نمایندگی های فروش شرکت سوراسل خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *