پروژکتور خورشیدی دارای تنوع زیادی از نظر کارایی، قابلیت و همچنین توان تولیدی است که می توان با قیمت ارزان این محصولات را خریداری کرد.

معرفی پروژکتور خورشیدی

در ابتدا قصد داریم تا این نوع از محصولات را بطور کلی معرفی کنیم و باید بگوییم که پروژکتور خورشیدی نوعی نورافکن تولید روشنایی است که بدون نیاز به برق شهری می تواند نور تابشی آفتاب را به روشنایی در شب تبدیل کند.

واقعیت امر این است که این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی جدیترین نوع لامپ های روشنایی هستند که قابلیت های بسیار زیادی دارند و مهمترین قابلیتی که می توان برای آن ها در نظر گرفت تولید روشنایی بدون سیم کشی برق شهری است.

 

انواع پروژکتورهای خورشیدی

قسمت اول توضیحات کلی در مورد معرفی این نوع از محصولات در اختیار شما قرار داد. در این قسمت قصد داریم تا انواع این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار را مشخص کنیم.

تنوع این محصولات شامل موارد مختلف خواهد بود ولی در این بخش قصد داریم تا انواع پروژکتور های خورشیدی را بر اساس توان تولیدی دسته بدی کنیم.

تنوع چراغ های روشنایی از نوع سولار بر اساس توان تولیدی بصورت زیر مشخص خواهد شد.

چراغ های روشنایی 30 واتی

لامپ های سولار 60 واتی

پروژکتورهای روشنایی 100 وات

نورافکن سولار 200 واتی

 

معرفی مشخصات پروژکتور خورشیدی

یکی از مهمترین موضوعی که می تواند برای خریداران و همچنین مصرف کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار باشد مشخصات پروژکتور های خورشیدی است.

مشخصات این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار در مرحله اول می تواند شامل مشخصات تجهیزات مورد استفاده در این نوع چراغ ها باشد.

بنابراین هر چه در انتخاب نوع قطعات و تجهیزات انواع چراغ های خورشیدی از نوع پروژکتوری دقت کنیم در نهایت محصولی با کیفیت بالا خواهیم داشت.

مشخصات این نوع از چراغ های روشنایی بصورت زیر معرفی خواهند شد.

پنل: پلی کریسیتال

باتری: لیتیوم کادمیوم

شارژرفلشر: PWM

چراغ:LED

بدنه: فلزی

سنسور: فتوسل

 

بهترین قیمت پروژکتور خورشیدی

این بخش بصورت اختصاصی در مورد قیمت این نوع از محصولات روشنایی صحبت خواهد کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در سال های اخیر نوسان قیمت در بازارهای داخلی شدید بوده و در نتیجه قیمت های قرار داده شده در این قسمت بصورت تقریبی خواهد بود.

البته باید به این نکته توجه کرد که عوامل مختلفی بر روی قیمت این سیستم ها تاثیر خواهد گذاشت که یکی از این عوامل توان تولیدی خواهد بود.

بهترین قیمت انواع پروژکتور های خورشیدی در توان های مختلف بصورت زیر معرفی خواهند شد.

چراغ های روشنایی 30 واتی= 1.270.000 تومان

لامپ های سولار 60 واتی=1.470.000 تومان

پروزکتورهای روشنایی 100 وات= 1.770.000 تومان

نورافکن سولار 200 واتی= 1.980.000 تومان

 

نحوه خرید انواع پروژکتور خورشیدی

همانطور که در قسمت قبل گفته شد این نوع از پروژکتورهای خورشیدی در توان های مختلف، کیفیت های متنوع و همچنین لیست قیمت های متفاوت در بازارهای داخلی توزیع شده اند.

شما خریدران و مصرف کنندگان می توانید برای انتخاب بهترین نوع چراغ های روشنایی از نوع سولار و خورشیدی در توان های مختلف و با ارزان ترین قیمت ممکن با مشاوران فروش شرکت سوراسل تماس بگیرید و بهترین نوع این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *