نورافکن خورشیدی در سال های اخیر جزء پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی به شمار می رود که مورد استفاده در مناطق فاقد برق سراسری است.

 

نورافکن خورشیدی

باید یادآوری کنیم که در این مقاله قصد داریم تا در مرحله اول توضیحاتی را در مورد این نوع از محصولات تامین کننده روشنایی در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

ابتدا باید توضیح دهیم که نورافکن خورشیدی یک سیستم تولید کننده روشنایی در شب است که می تواند در روز نور تابشی آفتاب را جذب کند و طی ساز و کاری نور جذب شده را به برق مصرفی برای تامین روشنایی تبدیل کند.

باید بگوییم که این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار مجهز به یک پنل خورشیدی هستند که وظیفه دریافت نور تابشی آفتاب را دارد.

 

انواع نورافکن خورشیدی بر اساس ساختار

گفتنی است که نورافکن های خورشیدی بر اساس ساختار در دسته بندی گسترده ای قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دسته بندها باعث می شود تا خریداران بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

در این قسمت قصد داریم تا انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار را بر اساس ساختار تقسیم بندی کنیم. در نتیجه این تقسیم بندی بصورت زیر صورت خواهد گرفت.

چراغ های روشنایی سولار با گواهی ضدآب ip67

لامپ های سولار روشنایی با بدنه آلومینیوم دایکاستی

پروژکتور های سولار روشنایی با سنسور فتوسل

چراغ های سولار روشنایی با لامپ led , smd

 

مشخصات بارز نورافکن خورشیدی

مسلما به این موضع واقف هستیم که نورافکن های خورشیدی در هر مدل و هر نوعی که باشند مشخصات بارزی دارند. گفتنی است که تعدادی از این مشخصات انحصاری است ولی تعداد دیگر بین همه این مدل های چراغ های سولار یکسان است.

قصد داریم این قسمت را به معرفی مشخصات بارز کلی این نوع از چراغ های روشنایی سولار اختصاص دهیم. در نتیجه مشخصات فنی بصورت زیر مشخص خواهند شد.

قابل نصب در محیط های بیرونی

امکان اتصال پنل به چراغ با کابل 3 متری

قابل نصب در محیط های دورنی

امکان نصب در محیط های داخلی

مورد استفاده در مناطق دور از برق سراسری

 

قیمت ارزان نورافکن خورشیدی

همانطور که می دانید قیمت نیز یکی از مهمترین ارکانی است که مشتریان و خریداران بعد از کیفیت به آن توجه خاصی دارند. امروزه بازارهای تجاری جهانی وارد مرحله بازارهای رقابتی شده اند.

در نتیجه در بازارهای تجاری جهانی شاهد این هستیم که کیفیت چراغ های روشنایی تولید شده بالا رفته و در عین حال قیمت های این محصولات کاهش یافته است.

می توانیم قیمت های تقریبی این نوع از محصولات را مشخص کنیم.

چراغ های سولار بدنه آلومینیومی= قیمت تقریبا1.300.000 تا 2.300.000

لامپ های سولار مجهز به سنسور فتوسل= قیمت تقریبا 1.700.0000 تا 2.500.000

نورافکن های سولار با لامپ LED= قیمت تقریبا 1.100.000 تا 2.900.000

 

موارد مصرفی نورافکن خورشیدی

قسمت های قبل توضیحاتی کلی در مورد این نوع از چراغ های روشنایی سولار و همچنین مدل های مختلف و قیمت های آن ها صحبت شد. در قسمت آخر خواهیم گفت که انواع نورافکن های خورشیدی چه موارد مصرفی دارند.

موارد مصرفی این نوع از چراغ های روشنایی سولار بصورت زیر مشخص خواهند شد.

روشنایی پارکینگ ها

تامین روشنایی انبارها

امکان تامین روشنایی ورودی منازل

مورد استفاده برای بیلبوردهای تبلیغاتی

روشنایی معابر

تامین روشنایی محوطه باغ ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *