پکیج خورشیدی قابل حمل می‌ تواند امکان شارژ کردن لپ تاپ یا هر وسیله الکترونیکی دیگری رو که دارای ولتاژ های قوی تری هستند، را  ایجاد نماید. پکیج های خورشیدی قابل حمل با برند های ایرانی به صورت خرید مستقیم دارای قیمت مناسب می باشند.

خرید مستقیم پکیج خورشیدی قابل حمل ایرانی

کاربرد انواع پکیج های خورشیدی

کاربرد انواع پکیج های خورشیدی

کاربرد انواع پکیج های خورشیدی را می توان در شارژ کردن ابزار آلات الکترونیکی در نظر گرفت. از این پکیج های خورشیدی با توان مصرفی متفاوت برای شارژ کردن لپ تاپ، گوشی همراه و دوربین عکاسی استفاده می شود.

برخی از انواع پکیج های خورشیدی به نوع طراحی می شوند که می توانند به طور همزمان نسبت به شارژ کردن این وسیله های الکتریکی مورد استفاده واقع شوند.

پکیج های خورشیدی علاوه بر شارژ کردن وسیله های الکتریکی می توانند برای تامین برق روشنایی در دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی و انواع آنتن ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. پکیج های خورشیدی دارای ساختار بسیار ساده هستند و می‌ توانند دارای طول عمر مفید باشند. این محصولات در گروه پر کاربرد ترین تجهیزات الکترونیکی دسته بندی می شوند و با روش های مختلفی به مشتریان معرفی می شوند.


نحوه عملکرد پکیج های خورشیدی برای شارژ کردن موبایل و تبلت از طریق usb نصب شده بر روی آن ها انجام می پذیرد. پکیج های خورشیدی قابل حمل معمولا با توان مصرفی ۱۰ وات طراحی می شوند.

قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل

قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل

همان طور که در متن قبلی اشاره کردیم در طراحی و ساخت پکیج های خورشیدی قابل حمل از تجهیزات مختلفی استفاده می شود. در راستای این موضوع این محصولات در بازار با قیمت های مختلف به فروش می‌ رسند.

قیمت پکیج خورشیدی رابطه مستقیم با توان مصرفی این محصول دارد. به عبارت دیگر می توان گفت میزان توان مصرفی پکیج خورشیدی قابل حمل یکی از مهمترین پارامتر های تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول می باشد.

پکیج  خورشیدی قابل حمل از نظر ساختاری در دو گروه پکیج های خورشیدی مونو کریستال و پکیج های خورشیدی پلی کریستال دسته‌ بندی می‌ شوند. کاربرد هر یک از این محصولات در راستای تنوعی که در تولید آنها به کار گرفته می‌ شود، متفاوت است. در واقع می‌ توان گفت استفاده از این محصولات در مواردی متفاوت دیده می‌ شود.

در ساخت انواع پکیج های خورشیدی تجهیزات مختلفی به کار گرفته می شود که پنل خورشیدی و باتری خورشیدی به همراه چند عدد لامپ، جزو مهمترین تجهیزات مورد استفاده این محصولات می باشد. قیمت فروش این محصولات طبق کیفیت این تجهیزات مشخص می گردد.

در راستای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه کاربرد این محصولات و هم چنین اطلاعاتی در مورد قیمت آن ها با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *