پکیج خورشیدی عشایری که بیشتر عشایر ها برای تولید برق لازم استفاده می کنند  این پکیج ها بیشتر در بیابان ها نصب می گردند که بیشتر برای تولید برق به کار برده می شوند و نیاز زندگی عشایری را برطرف می نمایند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

عرضه پکیج خورشیدی عشایری با بالاترین کیفیت

اجزای پکیج خورشیدی عشایری

اجزای پکیج خورشیدی عشایری همانطور که از نام این عنوان مشخص است این پکیج ها بیشترین استفاده را عشایر ها دارند چرا که زندگی عشایران بیشتر در مناطق کوهستانی می باشد و باعث  ذخیره انرژی برق می  گردد و در اقتصاد کشور صرفه جویی می شود.

پکیج خورشیدی در طرح ها و سایز های مختلفی تولید می گردد ۵ ، ۱۰، ۲۰،و ۳۰وات می باشد که مشتریان بستگی به نیازشان این پکیج را خریداری می نمایند.

پکیج خورشیدی از اجزای مختلفی تولید می شود که عبارت اند از :

  • دستگاه مبدل خورشیدی DC با پورت شارژ USB
  • باتری
  • رابط بین پنل و اینورتر که معمولا یک کابل می باشد .
  • لامپ ال ای دی
  • کابل و کلید مجزا
  • شارژر

همه این قطعات اجزای پکیج خورشیدی می باشد که برای تولید برق در روستا ها و مکان های که قابلیت انتقال برق شهری را ندارند در آنجا نصب می گردد باعث تولید انرژی خورشیدی برق می گردد.

همچنین قابلیت این را دارد که برای گرم کردن آب که برای استحمام استفاده می گردد بیشتر در شهرهای بیابانی می باشد که به حمام خورشیدی معروف می باشد.

صادرات انواع پکیج خورشیدی به خاورمیانه

صادرات انواع پکیج خورشیدی به خاورمیانه صادرات پکیج خورشیدی بیشتر به شهر ها و کشورهای خاورمیانه گرم و بیابانی می باشد چرا که مناطق گرمسیر باعث جذب و تولید انرژی بیشتری می شوند.

همچنین کشور آلمان بیشترین خریداران پکیج خورشیدی از ایران می باشد چرا که هم از کیفیت بالای این پکیج ها  اطمینان دارند و هم پکیج های ایرانی از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار می باشد و جذب و جلب رضایت مشتریان می گردد.

پکیج های خورشیدی بیشتر در شهر های گرم و خشک تولید و استفاده می گردد چرا که این پکیج ها بیشتر در شهرهای گرم سیر  نصب می گردند و باعث تولید انرژی بیشتر می شود.

مراکز تولید و کارخانه های پکیج های خورشیدی بیشتر در شهر های گرم سیر و بیابانی می باشد چرا که بعد از تولید پکیج برای اینکه از کیفیت پکیج اطمینان حاصل نماییم بهتر است در شهر های گرم سیر تست و بعد از اینکه از سالم بودن پکیج اطمینان داشته باشیم پکیج را به مشتریان عرضه و صادر نماییم.

 علت اینکه کشور های خاور میانه از مشتریان این محصول          می باشد این است که هم پکیج ساخت ایران از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و هم قابلیت تولید انرژی زیادی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *