پکیج خورشیدی ایرانی مسافرتی یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع ژنراتور تولید برق است که قابل حمل بوده و قیمت خرید بسیار مناسبی دارد.

 

معرفی پکیج خورشیدی ایرانی مسافرتی

امروزه متخصصان حوزه انرژی نوعی سیستم تولید برق را طراحی و تولید کرده اند که مجهز به تجهیزاتی هستند که با استفاده از آن ها می توان نور خورشید را جذب کرده و به برق تبدیل کرد.

برقی که از دریافت نور خورشید به دست می آید مسلما برق 12 ولت بوده ولی می توان با یک مبدل آن را به برق 220 ولت تبدیل نمود.

بهترین نوع این سیستم ها توسط شرکت های ایرانی ساخته می شوند و با نام پکیج خورشیدی ایرانی مسافرتی در بازار شناخته می شوند.

پکیج خورشیدی

 

قابلیت های ژنراتور سولار ایرانی

همانطور که در بخش اول گفته شد، بزرگترین تولیدکنندگان این نوع از سیستم ها شرکت های ایرانی هستند که محصولات طراحی شده را با قابلیت های زیادی تولید می کنند.

قصد داریم در این بخش در مورد مهمترین قابلیت های انواع ژنراتورهای سولار ایرانی صحبت کنیم. این قابلیت ها بصورت زیر معرفی و مشخص خواهند شد.

دارای ظرفیت های مختلف

امکان روشن سازی لامپ کم مصرف

قابلیت شارژ تلفن همراه

تولید برق با ارزان ترین قیمت

امکان ذخیره انرژی

قیمت خرید ارزان

گارانتی یک ساله

خدمات پس از فروش

پکیج خورشیدی

 

قیمت خرید پکیج خورشیدی مسافرتی

موضوعی که قصد داریم در قسمت پایانی به آن اشاره کنیم مسلما قیمت خرید پکیج خورشیدی مسافرتی خواهد بود.

با توجه به این موضوع که این سیستم ها مناسب برای مسافرت هستند در نتیجه بایستی وزن سبکی داشته باشند و در ابعاد کوچک ساخته شوند.

البته مهمترین عواملی که می تواند بر روی قیمت خرید این محصولات تاثیر بگذارد توان تولیدی، کیفیت محصول، نوع تجهیزات و شرکت سازنده خواهد بود.

قیمت خرید این نوع از سیستم های تولید برق بسیار متنوع بوده و شما مصرف کنندگان می توانید لیست قیمت این محصولات را از مشاوران فروش شرکت تهیه کنید.

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *