پکیج خورشیدی مسافرتی یکی از جدیدترین انواع محصولات خورشیدی است. این نوع از سیستم خورشیدی همانند یک ژنراتور عمل می کند و وظیفه اصلی آن جدب نور خورشید و در نهایت تبدیل آن به انرژی برق است.

لازم است بدانید که جایگاه خاص این نوع از پکیج های تولید برق در سراسر جهان زبان زد خاص و عام است و در کمتر از 10 سال این نوع از سیستم های خورشیدی توانسته اند جایگاه ژنراتورهای دیزلی و گازوئیلی را از آن خود کنند.

استفاده از انواع پکیج های خورشیدی از نوع مسافرتی به دلیل کارایی هایی که این محصولات دارند در سال های اخیر بیشتر شده و اکثر کاربران ترجیح می دهند تا برای تامین برق مصرفی خود از این نوع ژنراتورهای تولید انرژی برق استفاده کنند.

کشورهای زیادی تولیدکننده و سازنده این نوع از محصولات خورشیدی هستند ولی در این بین سازندگان ایرانی بهترین محصولات ژنراتور تولید برق را با 18 ماه ضمانت در اختیار خریداران قرار می دهند.

در ادامه به دو عنوان زیر اشاره می کنیم که اطلاعات دقیق تر و بیشتری را از این محصولات در اختیاز شما خوانندگان قرار می دهند.

این دو عنوان را بصورت زیر معرفی خواهیم کرد:

انواع پکیج های خورشیدی از نوع مسافرتی ایرانی در چه توان هایی تولید می شوند؟

سازندگان ایرانی محصولات ژنراتور تولید برق را با چه ویژگی هایی طراحی و تولید می کنند؟

 

انواع پکیج های خورشیدی از نوع مسافرتی ایرانی در چه توان هایی تولید می شوند؟

لازم است بگوییم که ژنراتورهای تولید انرژی الکتریسیته ساخته شده توسط طراحان و شرکت های داخلی (ایرانی) بسیار پرکاربرد هستند و در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند.

در این قسمت اشاره خواهیم کرد که انواع پکیج های خورشیدی مسافرتی تولید شده توسط برند ها و شرکت های ایرانی چه توان های تولیدی دارند.

این توان های تولیدی شامل:

20 وات

30 وات

50 وات

80 وات

100 وات

325 وات

 

سازندگان ایرانی محصولات ژنراتور تولید برق را با چه ویژگی هایی طراحی و تولید می کنند؟

پکیج های خورشیدی مسافرتی طراحی شده توسط متخصصان داخلی کارایی ها و کاربردهای زیادی دارند که باعث شده تا این محصولات داخلی بتوانند به سادگی با نمونه های خارجی رقابت کنند.

در ادامه قصد داریم در مورد مهمترین کاربردهای این نوع از محصولات سیستم ژنراتور تولید برق از نوع ایرانی و داخلی صحبت کنیم.

این کاربردها و کارایی ها را می توان بصورت زیر نام برد:

استفاده از قطعات الکتریکی با کیفیت

راندمان بالا

ماندگاری بالا

دقت در طراحی

ضمانت 18 ماهه

خدمات پس از فروش 3 ساله

نصب راحت

حمل آسان

وزن کم

قیمت ارزان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *