پروژکتور سولار خورشیدی توسط متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی طراحی و تولید می شود. اکثر سازندگان این نوع از محصولات هدفشان از طراحی این نوع از لامپ های تولید روشنایی این است که بتوانند روشنایی مورد نیاز مناطقی که به برق شهری دسترسی ندارند را با استفاده از این سیستم ها تامین نمایند.

کشورهای زیادی سازنده این نوع از لامپ های تولید نور و روشنایی هستند که بزرگترین آن ها کشور چین است. همچنین کشورهای زیادی مصرف کننده این نوع از محصولات لامپ روشنایی هستند.

کشورهایی که در منطقه آب و هوایی گرم و خشک قرار دارند بهترین شرایط را برای استفاده از این نوع سیستم های تولید نور از نوع پروژکتوری و سولار دارند که در بین همه این کشورها، ایران در منظقه گرم و خشک خاورمیانه قرار دارد.

همچنین باید گفت که در بین شهرها، تهران هم تراکم جمعیتی بالایی دارد و هم در منظقه گرم و حشک نیز قرار دارد و بنابراین می تواند بهترین موقعیت را برای استفاده از این سیستم ها داشته باشد.

در این نوشته مطالبی را ذکر می کنیم که اطلاعات بیشتری را از این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار می دهد.

این اطلاعات شامل دو عنوان زیر خواهد بود:

لامپ های روشنایی بر اساس شدت نور در چه توان های تولیدی ساخته می شوند؟

چراغ های تولید کننده نور و روشنایی در چند نوع و مدل مختلف طراحی می شوند؟

 

لامپ های روشنایی بر اساس شدت نور در چه توان های تولیدی ساخته می شوند؟

باید یادآوری کنیم که تولیدکنندگان انواع پروژکتور های سولار خورشیدی تلاش می کنند تا این محصولات را در شدت نور متفاوت تولید کنند. برای داشتن یک محصول لامپ روشنایی از نوع سولار در توان تولیدی بالا باید از تجهیزات با توان بالا استفاده کرد.

در این قسمت توان های تولیدی این محصولات را معرفی خواهیم کرد.

توان های تولیدی این محصولات شامل:

10 وات

30 وات

60 وات

100 وات

150 وات

200 وات

300 وات

400 وات

 

پروژکتور سولار خورشیدی در چند نوع و مدل مختلف طراحی می شوند؟

طراحان تلاش می کنند تا این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار و پروژکتوری را با تنوع زیادی تولد کنند که این تنوع می تواند تنوع در توان تولیدی و حتی تنوع در طرح، مدل و حتی کیفیت محصول باشد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم انواع و مدل های مختلف این نوع از لامپ های سولار از نوع خورشیدی و پروژکتوری را معرفی کنیم.

انواع و مدل های مختلف این سیستم های روشنایی شامل:

چراغ روشنایی با بدنه فلزی

لامپ روشنایی با سنسور فتوسل

چراغ سولار با لامپ LED

پروژکتور روشنایی با لامپ SMD

لامپ خورشیدی با گواهی ضدآب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *