چراغ خیابانی خورشیدی را می توان یک نوع لامپ روشنایی پرکاربرد معرفی کرد که عملکرد و ساز و کار آن نیز بسیار قابل توجه است. این نوع از سیستم های روشنایی با نام خیابانی در بازارهای تجاری توزیع می شوند.

باید یادآوری کنیم که این نوع از لامپ های روشنایی با توجه به ساختاری که دارند برای تامین روشنایی محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و نام خیابانی صرفا نام تجاری است که بر روی این محصولات قرار گرفته است.

کشور چین را می توان یکی از سازندگان عمده این محصولات تامین روشنایی از نوع سولار در نظر گرفت و همچنین کشورهای واقع در منطقه گرم و خشک نیز بزرگترین مصرف کنندگان این نوع از محصولات تولید نور ور وشنایی هستند.

دلیل اصلی اینکه استفاده از این نوع لامپ های روشنایی در مناطق گرم و خشک بیشتر رواج دارد این است که این سیستم ها با استفاده از دریافت نور تابشی خورشید راه اندازی می شوند.

دو عنوان زیر را برای کسب اطلاعات بیشتر از این نوع سیستم های تولید نور از نوع پروژکتوری معرفی خواهیم کرد.

این دو عنوان شامل:

معرفی نکات مهم در مورد این نوع از لامپ های روشنایی در توان های مختلف

تعیین مشخصات مکانیکی لامپ های سولار از نوع خیابانی

 

معرفی نکات مهم در مورد این نوع از لامپ های روشنایی در توان های مختلف

در این قسمت از مقاله می توانیم به نکات مهم و قابل توجه در مورد این نوع از چراغ های خیابانی خورشیدی اشاره کنیم. شما خوانندگان با توجه به این نکات می توانید اطلاعات بیشتری را از این نوع محصولات تولید نور و روشنایی از نوع پروژکتوری بدست آورید.

دقت به این نکات باعث می شود تا در حین خرید کاربران بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در این قسمت به مهمترین این نکات اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم در خصوص این محصولات شامل:

قابلیت شارژ با نور مستقیم

تغییر ارتفاع به میزان دلخواه

منبع نور LED

12 ساعت روشنایی در تابستان

10 ساعت روشنایی در زمستان

امکان نصب تا ارتفاع 12 متری

دارای سنسور حرکتی و فتوسل

 

تعیین مشخصات مکانیکی چراغ خیابانی خورشیدی در توان های مختلف

مشخصات فنی و مکانیکی نکات مهمی هستند که حتما باید توسط تولیدکنندگان در اختیار خریداران و مشتریان قرار گیرد. در این قسمت از متن می خواهیم به مهمترین مشخصات مکانیکی این نوع از لامپ های سولار از نوع خیابانی اشاره کنیم.

این مشخصات مکانیکی شامل:

بدنه ضدآب

پنل پلی کریستال

باتری لیتیوم کادمیوم

سنسور حرکتی و فتوسل

لامپ SMD

شارژر فلشر PWM

توان های تولیدی از 30 وات تا 400 وات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *