فروش مستقیم پکیج پنل خورشیدی توسط شرکت ارائه کننده این محصول سبب حذف واسطه ها شده و باعث کاهش قیمت خرید و افزایش قدرت خریدار می شود. شرکت عرضه کننده با فروش پنل خورشیدی به صورت مستقیم و غیر حضوری این امکان را برای خریداران فراهم می کند که از هر نقطه از کشور قادر باشند این محصول را در کیفیتی بسیار مطلوب و قیمتی مناسب خریداری نمایند و در محل خود محصول خریداری شده را دریافت کنند.

فروش مستقیم پکیج پنل خورشیدی

کاربرد پکیج پنل خورشیدی

کاربرد پکیج پنل خورشیدی پکیج پنل خورشیدی از سیستم های بسیار کاربردی برای مناطقی است که به شبکه برق اصلی دسترسی ندارند و یا برق رسانی به این مناطق مستلزم تحمل هزینه گزاف می باشد. در این پکیج پنل های خورشیدی بر روی بام و یا زمین بلند نصب می شود و به وسیله یک مبدل برق متناوب به برق مستقیم و یک شارژ کننده باتری، برق مورد نیاز تولید می گردد.

از این پکیج جهت برق رسانی به مناطقی که دسترسی به شبکه برق  سراسری ندارند مانند کلبه های روستایی دور افتاده، شبکه های مخابراتی واقع در کوهستان ها، پمپ های آب رسانی در بیابان ها، جهت تأمین برق و روشنایی اضطراری مناطق مسکونی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

بسیاری از شرکت ها با ایجاد نیروگاه های خورشیدی در زمین های وسیع و استفاده از تعداد بسیار زیادی پنل خورشیدی اقدام به تولید برق نموده و برق تولید شده را به وزارت نیرو عرضه می کنند. به طور کلی کاربرد پکیج پنل خورشیدی را می توان به طور خلاصه و به صورت زیر بیان نمود:

  • تولید برق جهت مناطق دور از دسترس به شبکه برق سراسری
  • تأمین برق اضطراری جهت مراکز حساس مانند بیمارستان ها، بانک ها، کارخانجات و شبکه های مخابراتی
  • تولید برق مصارف کشاورزی در مناطق دور افتاده
  • تأمین برق منازل مسکونی در کوهستان ها و دور از شبکه برق رسانی
  • تولید برق انبوه جهت صادرات

این پکیج ها از ویژگی های زیادی برخوردار هستند به همین دلیل در سال های اخیر استفاده از آن ها گسترش زیادی پیدا کرده است. از این ویژگی ها به مواردی مانند سازگاری با محیط زیست به دلیل عدم نیاز به هر گونه سوخت، هزینه نگهداری و تعمیر ارزان، نیاز به سرمایه کم و بازدهی بالا، بدون نیاز به اتصال به برق سراسری و بسیاری مزایای دیگر می توان اشاره نمود.

این پکیج ها مجهز به سیستم ذخیره انرژی الکتریکی می باشند زیرا باید قادر به تأمین برق مورد نیاز جهت مصارف گوناگون در شب نیز باشند، همچنین امکان ابری بودن هوا و یا شرایط بد جوی برای چندین روز پیاپی وجود دارد، بنابراین این پکیج ها باید قادر به ذخیره انرژی گردند تا در مواقع مورد لزوم و عدم تولید برق بتوان از انرژی برق ذخیره شده جهت تغذیه دستگاه ها استفاده نمود.

قیمت روز پکیج پنل خورشیدی

قیمت روز پکیج پنل خورشیدی قیمت پنل خورشیدی متغیر می باشد و به دلیل نوسانات ارز و تغییر مداوم نرخ دستگاه های به کار رفته در تولید این پکیج، قیمت روز آن نیز دستخوش نوسانات زیادی می باشد به همین دلیل خریداران این محصول قبل از اقدام به خرید بایستی از طریق مراکز معتبر قیمت روز آن را استعلام کنند.

این مرکز از برترین و باسابقه ترین مراکز احداث نیروگاه های خورشیدی خانگی و تجاری می باشد. متقاضیان می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات لازم به وب سایت اعلام شده مراجعه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *