امروزه مرکز خرید پکیج روشنایی خورشیدی به روش عمده و مستقیم از طریق نمایندگی های مجاز در سراسر کشور با مرغوب ترین کیفیت و نیز با قیمت مناسب عرضه و به فروش می رسد که خرید به روش عمده و مستقیم ارزان تر می باشد.

مرکز خرید پکیج روشنایی خورشیدی

مشخصات پکیج روشنایی خورشیدی

مشخصات پکیج روشنایی خورشیدی

از مهم ترین مشخصات و ویژگی های بارز پکیچ روشنایی خورشیدی این که تولید برق را از نور خورشید می گیرد، بدون آلایندگی صوتی می باشد، دارای عمری طولانی و راندمان بالا می باشد، پنل آن دارای خروجی به صورت جریان مستقیم می باشد که می تواند میزان ولتاژ و جریان برق را در ساعت های گوناگون، البته متناسب با اقلیم جغرافیایی تغییر بدهد.

از دیگر مزایای این نوع محصول عمده نیاز به آب جهت تولید برق ندارد، به شبکه برق سراسری نیاز ندارد، برای مصارف کشاورزی تولید برق می کند، برای بیمارستان ها، بانکها، کارخانجات و سایر مراکز  و غیره می تواند تامین برق مصرفی داشته باشد، به سوخت فسیلی نیاز ندارد، به راحتی قابل حمل می باشد، مناسب برای باغات، ویلا ها و غیره می باشد در واقع هر مکانی مانند: دامداری ها،گلخانه ها، خانه، پرورش ماهی و غیره که نیاز به تامین برق داشته باشد.

لازم به ذکر است که یکی از قسمت های اصلی و مهم پکیچ خورشیدی، مربوط به پنل خورشیدی می باشد که این پنل ها در انواع مدل ها، توان های گوناگون و تکنولوژی های پیشرفته و مدرن ساخته می شود که دارای عمر طولانی و مناسب می باشد، به شرط این که صدمه ای به سطح آن وارد نشود، از قدرت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است که پکیج خورشیدی دارای پنل خورشیدی ،باتری، شارژ کنترل و اینورتر (تبدیل برق DC به AC) می باشد که قیمت پکیج خورشیدی در بازار به روش عمده و با نرخ مناسب عرضه و به فروش می رسد که از کاربرد و اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

همچنین در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد در واقع  این نوع محصولات برای صادرات، دارای استانداردهای مطمئن  و روز دنیا بوده که همین امر جنبه صادرات به سایر کشورهای خارجی را فراهم نموده است و امروزه صادرات در کشور توانسته است حجم تولیدات و اشتغالزایی را بالا ببرد و در پیشرفت و ترقی اقتصاد کشور نقش شایانی را ایفا کند.

قیمت روز پکیج روشنایی خورشیدی

قیمت روز پکیج روشنایی خورشیدی

امروزه برای قیمت روز پکیچ روشنایی خورشیدی به صورت عمده و با کیفیت عالی و نیز با قیمت مناسب می توانید با مراجعه مستقیم به مراکز و نمایندگی های پخش این کالا  اقدام نمائید که خرید حضوری و مستقیم  ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *