پروژکتور خورشیدی یک محصول روشنایی پرکاربرد است که در بازارهای تجاری داخلی این چراغ ها در انواع مختلف و قیمت مناسب به فروش می رسند.

 

لامپ پروژکتور خورشیدی

باید یادآوری کرد که در سال های اخیر محصولات روشنایی جدیدی وارد بازارهای تجاری شده اند که کارایی و کاربرد های منحصری دارند. این نوع از محصولات تامین کننده روشنایی با نام تجاری لامپ پروژکتور خورشیدی در بازارها به فروش می رسند.

در ابتدا برای اینکه شما خریداران با این نوع از محصولات روشنایی بیشتر آشنا شوید قصد داریم تا توضیحات مختصری در مورد این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

می توان گفت که این نوع از لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتوری دارای یک پنل جاذب نور خورشید هستند که وظیفه این پنل نیز جذب نور در طول روز است. همچنین این پنل بلافاصله نور جذب شده را می تواند به برق مصرفی جهت تامین روشنایی تبدیل کند.

لازم است بگوییم که در اکثر موراد این نوع از چراغ های روشنایی نیز باتری جهت ذخیره برق تولید شده دارند و در نتیجه می توان از آن ها در شب هنگام و در محیط هایی که دور از برق سراسری هستند برای تامین روشنایی در طول شب استفاده کرد.

همچنین می توان گفت که این نوع از سیستم های تولید کننده روشنایی از نوع سولار با قابلیت های زیادی تولید می شوند که در ادامه به این قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

قابلیت های استفاده از انواع چراغ های سولار شامل:

تامین روشنایی در محیط های فاقد برق سراسری

راه اندازی بسیار آسان

تولید روشنایی بدون نیاز به سیم کشی برق شهری

تامین روشنایی به مدت 12 ساعت در شب

قابلیت نصب در فضای بیرونی

امکان نصب در فضای داخلی

دارای گواهی ضدآب IP67

امکان نصب در شرایط و آب و هوای بارانی

 

پروژکتور خورشیدی بزرگ

لازم به ذکر است که این نوع از پروژکتور های خورشیدی در توان های تولیدی مختلف ساخته می شوند. هر توان تولیدی شدت نور منحصر به خود را دارد و در این بین می توان گفت که چراغ های روشنایی بزرگ در توان های تولیدی بالا ساخته می شوند و قادر هستند تا مساحت بیشتری را روشن کرده و در ارتفاع های بالاتر نصب شود.

دلیل اصلی اینکه می توان انواع چراغ های روشنایی بزرگ را در ارتفاع بالا نصب کرد و مساحت بیشتری را توسط آن ها روشن کرد این است که برای ساخت این نوع از سیستم های پروژکتور های سولار بزرگ نیاز به تجهیزات با قدرت بیشتری داریم.

همچنین می توان نتیجه گرفت که این نوع از سیستم ها به دلیل داشتن تجهیزات الکتریکی قوی می توانند نور آفتاب را بیشتر جذب کرده و در نتیجه برق بیشتری را تولید و ذخیره کنند. در نتیجه می توانند چراغ ها و لامپ های بزرگ تر با توان تولیدی بیشتر را به مدت طولانی تر روشن کرد. در این قسمت از نوشته قصد داریم تا توان های تولیدی این نوع از چراغ های سولار بزرگ را مشخص کنیم.

توان های تولیدی که می توان برای این محصولات روشنایی بزرگ از نوع سولار در نظر گرفت شامل:

چراغ های سولار در توان 60 وات

لامپ های روشنایی در توان 100 وات

دستگاه های روشنایی در توان 150 وات

چراغ های روشنایی در توان 200 وات

لامپ های سولار در توان 300 وات

چراغ های سولار در توان 400 وات

پروژکتور خورشیدی 60 وات

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد یکی از انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار را می توان پروژکتور های خورشیدی در توان 60 وات معرفی کرد.

ابن نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار و در توان 60 وات بسیار پرکاربرد و پرمصرف هستند و در انواع مختلف و با قابلیت های متنوع طراحی و تولید می شوند.

باید گفت که انواع این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار و در توان 60 وات بصورت زیر معرفی خواهند شد.

چراغ های تولید نور از نوع سولار و در توان 60 وات مدل پنل جدا

لامپ های تولید نور از نوع سولار و در توان 60 وات مدل پنل متصل

محصولات تولید نور از نوع سولار در توان 60 وات با لامپ LED

چراغ های تولید نور از نوع سولار در توان 60 وات با لامپ SMD

پروژکتور تولید نور از نوع سولار در توان 60 وات دارای گواهی ضدآی

همچنین می توان قابلیت هایی را که برای این نوع از چراغ های سولار در توان 60 وات نام برد بصورت زیر خواهد بود.

قابلیت هایی را که این نوع از محصولات روشنایی دارند شامل:

نصب تا ارتفاع 6 متر

تامین روشنایی مساحتی در حدود 40 متر مربع

نداشتن پراکندگی نور

تامین روشنایی در زمستان 10 ساعت و در تابستان 12 ساعت

امکان نصب در فضای بیرونی

دارای خاصیت ضدآب

امکان نصب در فضای داخلی

دارای 12 ماه ضمانت

مجهز به سنسور فتوسل

 

فروش پروژکتور خورشیدی

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که فروش این نوع از پروژکتور های خورشیدی در بازارهای تجاری داخلی افزایش یافته است. دلایل زیادی بر افزایش فروش این نوع از محصولات تولید کننده روشنایی تاثیر خواهند گذاشت که دو نمونه از مهمترین این عوامل را می توان قیمت این نوع از محصولات و همچنین قابلیت های آن ها در نظر گرفت.

تولید کنندگان این نوع از محصولات تولید کننده روشنایی زمانی می توانند حداکثر میزان فروش را داشته باشند که محصولات خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تولید کنند که این امر فقط با طراحی دقیق و انتخاب درست قطعات الکتریکی امکان پذیر است.

اگر قطعات مورد استفاده متناسب با ظرفیت نهایی چراغ سولار نباشد دو حالت به وجود می آید. حالت اول این است که ظرفیت تجهیزات مورد استفاده بالا بوده و در نتیجه قیمت نهایی سیستم افزایش خواهد داشت و یا ظرفیت تجهیزات مورد استفاده پایین بوده که در نتیجه کیفیت محصول پایین خواهد بود.

در بین تمامی سازندگان انواع چراغ های خورشیدی در مدل ها و توان های مختلف می توان گفت که شرکت solar light بهترین انواع لامپ های سولار از نوع پروژکتوری را تولید کرده و در بازارهای تجاری توزیع می کنند.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که محصولات روشنایی خورشیدی ساخته شده توسط شرکت solar light ضمانت 12 ماهه دارد.

همچنین شرکت های دیگر تحت برندهای متفاوت این نوع از محصولات چراغ خورشیدی از نوع پروژکتوری را در بازارهای جهانی به فروش می رسانند. که مهمترین این برندها شامل موارد زیر خواهد بود.

پلاتو

یورونت

سان لایت

کویر سولار

سان سولار

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *