فروش پروژکتور خورشیدی در توان های مختلف مخصوصا در توان 60 وات در سراسر جهان و همچنین بازارهای داخلی افزایش یافته است. انوع پروژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات در بازارهای تجاری و داخلی با قیمت ارزان و مناسب به فروش رسیده و در اختیار خریداران و مشتریان قرار می گیرد.

انواع پروژکتورهای خورشیدی جزو محصولات روشنایی خورشیدی طبقه بندی می شوند و در توان های مختلف و در طرح ها و مدل های مختلف توسط شرکت های سازنده تولید شده و وارد بازارهای فروش می شود ولی به راحتی می توان گفت که انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند. گقتنی است که چین یکی از بزرگترین سازنده های این نوع محصولات خورشیدی است و همچنین به راحتی می توان گفت که ایران نیز یکی از بزرگترین مصرف کننده های انواع پروژکتورهای خورشیدی در خاورمیانه است.

در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات ساخت چین و همچنین در مورد بارزترین و مهمترین قابلیت های انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات صحبت کنیم با ما همراه باشید.

 

معرفی بارزترین ویژگی های انواع پروژکتور خورشیدی ساخت چین

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، کشورهای زیادی در تلاش هستند تا انواع پروژکتورهای خورشیدی را در توان های متفاوت و رده کیفیت و همچنین قیمت متنوع تولید کنند که یکی از این کشورها چین است. محصولات روشنایی ساخت چین در انواع مختلف از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین قیمت ساخته می شوند.

در این بخش به مهمترین و بارزترین ویژگی های انواع پروژکتورهای خورشیدی ساخت چین اشاره خواهد شد.

این ویژگی ها شامل:

  1. این نوع پروژکتورهای خورشیدی دارای قیمت مناسب و ارزان هستند.
  2. انواع پروژکتورهای خورشیدی ساخت چین سبک وزن هستند.
  3. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی کیفیت مطلوبی دارند.
  4. طول عمر و ماندگاری آن ها بسیار بالا است.
  5. این نوع محصولات خورشیدی به راحتی قابلیت نصب را دارند.
  6. انواع پروژکتورهای خورشیدی ساخت چین به سادگی قابلیت جابه جایی دارند.
  7. تمامی محصولات روشنایی خورشیدی ساخت چین 12 ماه گارانتی دارند.

 

معرفی قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات

قبلا اشاره شد که پروژکتورهای خورشیدی در توان های 10 تا 120 وات تولید می شوند ولی پروژکتور خورشیدی 60 وات دارای قابلیت های زیادی است که همین امر باعث شده تا این نوع محصولات روشنایی خورشیدی توسط مشتریان و خریداران مورد استقبال قرار گیرد.

معرفی قابلیت های انواع محصولات روشنایی خورشیدی باعث معرفی محصول خورشیدی شده و باعث می شود تا خریداران انتخاب دقیق و درستی داشته باشند.

این قابلیت ها شامل:

  1. استفاده از پنل مونوکریستال
  2. استفاده از باتری لیتیومی
  3. استفاده از بدنه آلومینیومی
  4. استفاده از کابل ضدآب
  5. استفاده از پروژکتور SMD

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *