فروش چراغ خورشیدی دیوارکوب امروزه در سراسر جهان و در تمامی بازارهای داخلی و خارجی افزایش یافته و تعداد افراد زیادی از این نوع چراغ های خورشیدی و محصولات روشنایی خورشیدی استفاده می کنند. گفتنی است که انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای مزایا و قابلیت های بالایی هستند که همین امر باعث شده تا افراد زیادی در سراسر جهان به ویژه در کشورمان ایران از آن ها استفاده کنند.

لازم به ذکر است که کشورمان ایران در خاورمیانه دارای موقعیت تابش عالی و شدت نور بالایی است، بنابراین اکثرا در شهرهای کویری و جنوبی و همچنین در شهر تهران از انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب استفاده می شود. گفتنی است که شهر تهران دارای چند مشخصه است که باعث افزایش استفاده از انواع محصولات روشنایی خورشیدی شده است این ویژگی ها شامل آب و هوای گرم و خشک و شدت تابش بالا است.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب و همچنین ویژگی ها و قابلیت های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

همانطور که قبلا اشاره شد، چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف ساخته شده و روانه بازاهای تجاری می شوند. همچنین می توان گفت که یکی از بزرگترین سازنده های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی کشور چین است. کشور چین در تلاش است تا انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب را با قیمت های و کیفیت های متفاوت تولید کند. در این بین یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای ساخت این نوع محصولات خورشیدی برند Solarlight است که تلاش می کند تا  انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب را با قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا تولید کند. در این بخش قصد داریم انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب را معرفی کنیم.

انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب از نظر طول عمر و ماندگاری شامل:

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب با بدنه پلاستیک
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب با بدنه آلومینیوم

انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب از نظر طرح و مدل شامل:

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب تک سر
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دو سر
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب مدل فانوسی
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب مدل قارچی
  5. چراغ های خورشیدی دیوارکوب مدل انگلیسی

 

معرفی قابلیت های انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب دارای قابلیت های متفاوتی هستند. قابلیت های این نوع چراغ های خورشیدی به گونه ای است که باعث شده است تا فروش این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی بیش از پیش افزایش یابد.

این قابلیت ها شامل:

  1. سبکی وزن
  2. شدت نور بالا
  3. کیفیت عالی
  4. ماندگاری بالا
  5. بدون نیاز به سیم کشی
  6. ضدآب
  7. ضد گرد و غبار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *