فروش پکیج خورشیدی عشایری با قیمت ارزان و مناسب در تمامی بازارهای تجاری در سراسر جهان مخصوصا کشورهای گرم و خشک انجام می پذیرد. پکیج های خورشیدی از نوع عشایری قابلیت ها و کاربردهای بالایی دارند و جزو محصولات خورشیدی دسته بندی می شوند.

گفتنی است که پکیج های خورشیدی از نوع عشایری انواع و مدل های مختلفی دارند و در توان های مختلف توزیع می شوند. این نوع از محصولات خورشیدی قابلیت ها و کارایی های متفاوتی دارند که مهمترین قابلیت های آن ها سبکی وزن و حمل آسان است.

لازم به ذکر است که کشورهای زیادی به دلیل کارایی های بالای این نوع از محصولات خورشیدی خواهان استفاده از انواع پکیج های خورشیدی هستند. مخصوصا در کشورمان ایران که جمعیت بالایی داشته و اکثر شهرها در موقعیت گرم و خشک قرار دارند،بنابراین استقبال از انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری افزایش یافته است. در این بین شرکت های زیادی در شهرهای مختلف سازنده این نوع از محصولات خورشیدی با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب هستند.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع پکیج های خورشیدی عشایری و همچنین انواع این نوع از محصولات خورشیدی از نظر توان تولیدی صحبت کنیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع پکیج خورشیدی عشایری

همانگونه که قبلا گفته شده است، تجهیزات خورشیدی به تجهیزاتی گفته می شود که در ساخت سیستم های خورشیدی مخصوصا انواع پکیج های خورشیدی استفاده می شود. لازم به ذکر است که نوع تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع محصولات خورشیدی بسیار مهم است و مشخص کننده کیفیت و کارایی آن ها خواهد بود.

در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی انواع تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی عشایری بپردازیم. با ما همراه شوید.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی)
  2. باتری خورشیدی
  3. شارژکنترلرخورشیدی
  4. بدنه از جنس آلومینیوم
  5. پایه نگهدارنده
  6. لامپ های کم مصرف
  7. کابل ضدآب
  8. آداپتور

 

انواع پکیج خورشیدی عشایری از نظر توان تولیدی

گفتنی است که پکیج های خورشیدی در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند. این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی در توان های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های فراوانی هستند. در این قسمت قصد داریم تا انواع پکیج خورشیدی عشایری را از نظر توان تولیدی معرفی کنیم.

انواع پکیج های خورشیدی عشایری شامل:

  1. پکیج های خورشیدی عشایری 10 وات
  2. پکیج های خورشیدی عشایری 20 وات
  3. پکیج های خورشیدی عشایری 30 وات
  4. پکیج های خورشیدی عشایری 40 وات
  5. پکیج های خورشیدی عشایری 50 وات
  6. پکیج های خورشیدی عشایری 80 وات
  7. پکیج های خورشیدی عشایری 100 وات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *