پکیج خورشیدی عشایری یک نوع سیستم روشنایی سیار و قابل حمل است که برای عشایران بسیار مناسب و مفید می باشد. همانطور که می دانید عشایران گروهی هستند که در مناطق دور از شبکه برق سراسری زندگی می کنند و از برق شهری محروم هستند. در نتیجه استفاده از این نوع سیستم های روشنایی قابل حمل برای آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

لازم به ذکر است که علاوه بر عشایران تمام گروه هایی که از برق سراسری شهری دور هستند نیز می توانند از این نوع محصول روشنایی برای تامین برق مورد نیاز خود استفاده کنند.

گفتنی است که این نوع از محصولات در طرح ها و توان های مختلف تولید می شوند. هر چه توان تولیدی یک محصول خورشیدی بالا باشد، کارایی آن نیز بالا خواهد بود.

در این مقاله در مورد موارد زیر صحبت می شود.

  1. انواع سیستم های روشنایی عشایری از نظر راندمان محصول
  2. موارد مصرفی انواع سیستم های روشنایی عشایری
  3. قیمت عمده این نوع از سیستم های روشنایی عشایری

 

انواع سیستم های روشنایی از نظر راندمان محصول

همانطور که در مقالات قبلی توضیح داده شده است راندمان انواع پکیج های خورشیدی عشایری با توان تولیدی آن رابطه بسیار مستقیمی دارد. هر چه توان تولید محصول بالاتر باشد، میزان راندمان و کارایی محصول بالاتر خواهد بود.

در این بخش قصد داریم انواع سیستم های روشنایی عشایری را از نطر توان تولیدی بررسی کنیم.

  1. سیستم های روشنایی در توان 10 وات
  2. سیستم های روشنایی در توان 20 وات
  3. سیستم های روشنایی در توان 30 وات
  4. سیستم های روشنایی در توان 50 وات
  5. سیستم های روشنایی در توان 80 وات
  6. سیستم های روشنایی در توان 100 وات
  7. سیستم های روشنایی در توان 335 وات

 

موارد مصرفی انواع پکیج های خورشیدی عشایری

لازم به ذکر است که انواع محصولات روشنایی به دلیل مزیت هایی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این مزیت ها می تواند شامل سبکی وزن، حمل راحت، ساز و کار ساده و همچنین استفاده آسان و راحت باشد. با توجه به موارد گفته شده موارد مصرفی این نوع از سیستم های خورشیدی بسیار بالا است.

در این بخش قصد داریم به موارد مصرفی این نوع از محصولات خورشیدی اشاره کنیم.

این موارد مصرفی شامل:

  1. زنبورداری
  2. دامداری
  3. دامپروری
  4. کشاورزی
  5. باغبانی
  6. کوهنوردی
  7. مسافرت

 

قیت عمده انواع سیستم های روشنایی عشایری

همانطور که قبلا گفته شده است، انواع پکیج های خورشیدی عشایری در بازارهای فروش و تجاری هم بصورت قیمت عمده و هم بصورت قیمت تک به فروش می رسد. قیمت عمده برای تعداد زیادی از محصول خریداری شده لحاظ می شود و اغلب نسبت به قیمت تک چند درصدی پایین تر است.

این نوع از محصولات روشنایی دارای قیمت های متفاوتی هستند شما دوستان گرامی برای اطلاع از قیمت عمده دقیق انواع سیستم های خورشیدی در هر توانی با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *