فروش پکیج خورشیدی عشایری 30 وات در حال افزایش است. این نوع از محصولات خورشیدی توسط کشورهای زیادی تولید شده اند و در بازارهای داخلی و خارجی توزیع شده و در اختیار مشتریان و خریداران قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که پکیج های خورشیدی از نوع عشایری یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند که در توان های مختلف تولید می شوند ولی یکی از بهترین و پرکاربردترین آن ها انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان 30 وات می باشد که قابلیت های فراوانی داشته و در شرایط و محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

گفتنی است که این نوع از پکیج های خورشیدی در کشورهای آسیایی تولید می شوند، در واقع کشورهای چین، تایوان، مالزی، هند، ترکیه و حتی کشورمان ایران سازنده های این نوع از محصولات خورشیدی هستند. قابل توجه است که انواع پکیج های خورشیدی ساخته شده در داخل کشور دارای کیفیت مطلوب و قیمت ارزان هستند، بنابراین نسبت به سایر محصولات خورشیدی پر فروش تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی 30 وات عشایری و همچنین موارد کاربردی و مصرفی این نوع از محصولات رایج خورشیدی صحبت کنیم.

 

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در پکیج خورشیدی عشایری 30 وات

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در محصولات خورشیدی به ویژه در انواع پکیج های خورشیدی عشایری بسیار مهم هستند. لازم به ذکر است که برای داشتن بهترین و باکیفیت ترین انواع پکیج های خورشیدی در هر توانی مخصوصا در توان 30 وات باید از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات خورشیدی استفاده شود. گفتنی است که پکیج های خورشیدی ساخت داخل این ویزگی ها را داشته و در ساخت آن ها از بهترین تجهیزات خورشیدی و مواد اولیه استفاده شده است.

در این بخش به معرفی تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج خورشیدی 30 وات عشایری می پردازیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی در توان 30 وات
  2. باتری خورشیدی 12 ولت 18 آمپر
  3. شارژکنترلر 12 ولت 10 آمپر
  4. بدنه فلزی مستحکم
  5. پایه آلومینیومی ضد زنگ
  6. 4 عدد لامپ کم مصرف 12 ولت
  7. آداپتور برق شهری

 

موارد کاربردی انواع پکیج خورشیدی عشایری 30 وات

همانطور که قبلا گفته شده است، انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری مخصوصا در توان 30 وات دارای قابلیت ها و کارایی های بالایی هستند، یکی از این قابلیت ها و کارایی ها سبکی وزن و حمل آسان است. ینابراین می توان از این نوع محصولات خورشیدی در محیط های مختلف استفاده کرد.

در این بخش قصد داریم به موارد کاربردی انواع پکیج خورشیدی عشایری 30 وات اشاره کنیم.

موارد کاربردی انواع پکیج خورشیدی شامل:

  1. مناسب برای کشاورزان
  2. مناسب برای دامداران
  3. مناسب برای زنبورداران
  4. مناسب برای مسافرت
  5. مناسب برای عشایر
  6. مناسب برای کوهنوردی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *