فروش پکیج خورشیدی عشایری در توان 20 وات در تمامی بازارهای فروش مخصوصا بازارهای فروش داخل کشور افزایش یافته است. پکیج های خورشیدی از نوع عشایری در توان های مختلف تولید شده و به فروش می رسند ولی گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی 20 وات از نوع عشایری یکی از پرمصرف ترین انواع محصولات خورشیدی می باشند.

لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی 20 وات از نوع عشایری قابلیت ها و کارایی های زیاید دارند که همین امر باعث شده توجه به این نوع از محصولات خورشیدی افزایش یافته و در نتیجه شرکت های زیادی در سراسر جهان تولیدکننده انواع پکیج های خورشیدی باشند.

در این بین کشورهای خاورمیانه به ویژه کشورمان ایران که موقعیت آب و هوایی گرم و خشک را دارد جزو بزرگترین مصرف کننده های این نوع از محصولات خورشیدی است. در نتیجه در داخل کشور و در شهرهای بزرگ و کویری استفاده از این نوع پکیج های خورشیدی در هر توانی و هر مدلی رو به افزایش است. بنابراین کارخانه ها و کارگاه های زیادی در داخل کشور تلاش می کنند تا انواع پکیج های خورشیدی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب در اختیار خریداران قرار دهند.

در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع پکیج خورشیدی 20 وات عشایری و همچنین موارد کاربردی این نوع از محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی به کار گرفته شده در پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

گفتنی است که تجهیزات خورشیدی در تمامی محصولات روشنایی خورشیدی از کیفیت بالایی برخوردا هستند. مخصوصا تجهیزات استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی عشایری ساخت داخل کیفیت مطلوب داشته و در نتیجه باعث افزایش طول عمر و ماندگاری محصول خواهد بود.

در این قسمت قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی به کار رفته در انواع پکیج های خورشیدی 20 وات عشایری صحبت کنیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. صفحه خورشیدی 20 وات
  2. باتری خورشیدی 7 آمپر
  3. شارژکنترلر خورشیدی 5 آمپر
  4. بدنه مقاوم فلزی ضد زنگ
  5. پایه نگهدارنده
  6. سه عدد لامپ کم مصرف
  7. کابل به طول 4 متر

 

معرفی مهمترین کارایی انواع پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

تمامی پکیج های خورشیدی کارایی های فراوانی دارند ولی کارایی ها و قابلیت های انواع پکیج های خورشیدی 20 وات از نوع عشایری بسیار خاص و منحصر است که همین کارایی ها باعث تمایز این نوع از محصولات خورشیدی خواهد بود. گفتنی است که خریداران و مشتریان با توجه به این کارایی ها می توانند باکیفیت ترین و ماندگارترین محصول خورشیدی را خریداری کنند.

در این قسمت به معرفی مهمترین کارایی انواع پکیج خورشیدی 20 وات عشایری می پردازیم.

این کارایی ها شامل:

  1. وزن سبک
  2. بدنه مقاوم فلزی
  3. حمل راحت
  4. قیمت ارزان و مناسب
  5. قابلیت اتصال تا 3 عدد لامپ
  6. قابلیت شارژ تلفن همراه
  7. 18 ماه گارانتی دستگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *