فروش پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار به صورت ارزان در سراسر جهان مخصوص در کشورهای خاورمیانه رواج پیدا کرده است. انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار توسط کشورهای آسیایی همچون چین، مالزی، ترکیه و حتی ایران تولید می شود. گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی جزو محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شوند.

لازم یه ذکر است که پکیج های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده و در توان های مختلف وارد بازارهای تجاری می شوند. همچنین کشور های خاورمیانه به دلیل شدت تابش بالای نور خورشید یکی از بزرگترین مصرف کننده های انواع پکیج های خورشیدی هستند، بنابراین شرکت های زیادی در تلاش هستند تا این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان وارد بازارهای تجاری کنند.

گفتنی است که پکیج های ساخت داخل قابلیت رقابیت با پکیج های خارجی مخصوصا پکیج های خورشیدی ساخت چین را دارند و از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار هستند.

در این مقاله مختصر قصد داریم تفاوت پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار ساخت داخل و ساخت کشور چین را بیان کنیم و همچنین دلایل قیمت ارزان بودن این نوع از محصولات خورشیدی را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

تفاوت پکیج خورشیدی قابل حمل ساخت داخل و ساخت چین

همانطور که قبلا اشاره شد، پکیج های خورشیدی یکی از پرمصرف ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند که کشورهای زیادی به دلیل قابلیت های بالای این نوع از محصولات خورشیدی تمایل زیادی برای استفاده از این نوع پکیج های خورشیدی را دارند.

در این بین کشورمان ایران جزو کشورهایی است که استقبال از انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار افزایش یافته است. بنابراین شرکت های زیادی این نوع از محصولات خورشیدی را تولید کرده و با قیمت ارزان به فروش می رسانند.

گفتنی است که پکیج خورشیدی قابل حمل ساخت داخل کیفیت مطلوبی داشته و طول عمر و ماندگاری بالایی دارد. در این بخش به تفاوت های پکیج های خورشیدی ساخت داخل اشاره خواهد شد.

تفاوت های پکیج خورشیدی ساخت داخل نسبت به نمونه های چینی شامل:

  1. کیفیت مطلوب
  2. ماندگاری و طول عمر بالا
  3. قیمت ارزان و مناسب
  4. تنوع در توان
  5. تنوع در طرح و مدل
  6. سبکی وزن
  7. جابه جایی آسان
  8. 18 ماه ضمانت
  9. خدمات پس از فروش

 

معرفی مهمترین دلایل قیمت ارزان پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار

گفتنی است که پکیج های خورشیدی در هر مدل و تنوعی که تولید می شوند، قابلیت های منحصری دارند که مهمترین قابلیت این نوع از محصولات خورشیدی ارزان بودن قیمت است.

در این بخش قصد داریم به مهمترین دلایل ارزان بودن قیمت این نوع از محصولات خورشیدی اشاره کنیم.

دلایل ارزان بودن قیمت پکیج های خورشیدی شامل:

  1. تولید انبوه و عمده
  2. استفاده از تجهیزات داخلی
  3. تولید در داخل
  4. استقبال فراوان
  5. توزیع کسترده در بازارهای تجاری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *