فروش پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار امروزه در تمامی بازارهای تجاری افزایش یافته است. انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شوند و جزو محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شوند. گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار بسیار پرکاربرد بوده و دارای قابلیت ها زیادی است.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی به دلیل قابلیت های فراوان نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین شرکت های زیادی در تلاش هستند تا انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار را در توان های مختلف و همچنین کیفیت های متفاوت تولید کرده و در بازارهای تجاری و داخلی با قیمت ارزان به فروش برسانند.

گفتنی است که این نوع از محصولات خورشیدی در داخل کشور به دلیل موقعیت آب و هوایی گرم و خشک و همچنین تراکم جمعیتی بالا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین شرکت های زیادی در تلاش هستند تا انواع پکیج های خورشیدی را با قیمت های مناسب و ارزان تولید کنند.

در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد انواع پکیج های خورشیدی از نظر توان مصرفی و همچنین قابلیت های این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار کدام است؟

همانطور که در قسمت مقدمه این مقاله گفته شد، انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار جزو محصولات روشنایی خورشیدی دسته بندی می شوند و در مدل ها و انواع مختلف تولید می شوند.

همچنین گفتنی است که شرکت های زیادی در داخل کشور تولیدکننده انواع پکیج های خورشیدی هستند که بهترین و باکیفیت ترین پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در این بخش قصد داریم در مورد انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار صحبت کنیم.

انواع پکیج های خورشیدی شامل:

  1. پکیج های خورشیدی کامیسف
  2. پکیج های خورشیدی 10 وات
  3. پکیج های خورشیدی 20 وات
  4. پکیج های خورشیدی 30 وات
  5. پکیج های خورشیدی 80 وات
  6. پکیج های خورشیدی 100 وات
  7. پکیج های خورشیدی 335 وات

 

موارد کاربردی انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار کدام است؟

انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و سیار  ابعاد کوچکی داشته و بسیار سبک می باشند بنابراین دارای موارد کاربردی بسیار زیادی هستند. و از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در محیط ها و فضاهای مختلف می توان استفاده کرد.

در این بخش به تعدادی از این موارد کاربردی اشاره می شود.

انواع پکیج های خورشیدی مناسب هستند برای:

  1. عشایری
  2. کشاورزی
  3. دامداری
  4. مسافرت
  5. کوهنوردی
  6. زنبورداری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *