فروش پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 100 وات در حال گسترش است. این نوع از پکیج های خورشیدی نسبت به قبل در سراسر جهان به دلیل انواع قابلیت ها و کارایی های این محصول بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرد. همانطور که قبلا اشاره شده پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل در مدل ها و توان های مختلف تولید می شوند ولی پکیج های خورشیدی در توان 100 وات بسیار پر مصرف و پرطرفدار هستند.

لازم به ذکر است که در کشورمان ایران به دلیل تراکم جمعیتی بالا و همچنین به دلیل شدت تابش بالا به ویژه در شهرهای کویری و جنوبی استفاه از انواع پکیج های خورشیدی مخصوصا پکیج خورشیدی در توان 100 وات افزایش یافته است و اکثر خریداران و مشتری ها این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی را مورد استفاده قرار می دهند، بنابراین شرکت های زیادی انواع محصولات روشنایی خورشیدی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تولید کرده و در بازارهای تجاری به فروش می رسانند.

در این مقاله مختصر قصد داریم در مورد ویژگی های پکیج های خورشیدی قابل حمل ساخت داخل (ایران) و همچنین قابلیت های پکیج های خورشیدی قابل حمل 100 وات صحبت کنیم با ما همراه باشید.

 

معرفی ویژگی های پکیج خورشیدی قابل حمل 100 وات ساخت داخل (ایران)

همانطور که قبلا اشاره شد، کشورهای زیادی سازنده این نوع از محصولات خورشیدی هستند. کشورهایی همچون چین، تایوان، ترکیه و حتی ایران سازنده این نوع از محصولات خورشیدی هستند. هر محصول روشنایی خورشیدی که در کشور خاصی ساخته شده است دارای ویژگی های خاص و منحصری است.

گفتنی است که پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان 100 وات ساخت داخل از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات خورشیدی تولید شده و یکی از بهترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی می باشد.

در این بخش قصد داریم در مورد مهمترین ویژگی های این نوع از محصولات خورشیدی صحبت کنیم. ما را همراهی کنید.

ویژگی های انواع پکیج های خورشیدی 100 وات ساخت داخل شامل:

  1. استفاده از پنل پلی کریستال
  2. استفاده از باتری سیلد اسید
  3. سبکی وزن
  4. کیفیت بالا
  5. طول عمر و ماندگاری بالا
  6. 18 ماه گارانتی

 

معرفی قابلیت های انواع پکیج خورشیدی قابل حمل 100 وات

گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی در تمامی توان ها به ویژه توان 100 وات دارای قابلیت های خاص و ویژه ای هستند که در این بخش به بعضی از آن ها اشاره خواهد شد.

این قابلیت ها شامل:

  1. قابلیت روشن سازی 3 عدد لامپ 9 وات
  2. قابلت روشن سازی یک عدد پرژکتور 50 وات
  3. قابلیت روشن سازی تا 10 عدد لامپ 10 وات برای 8 ساعت
  4. قابلیت اتصال یک عدد تلویزیون به همراه گیرنده

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *